شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین میوه خشک چیپس سیب

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحاتی درمورد میوه خشک چیپس سیبفروش ویژه میوه خشک چیپس سیب

سیب از میوه جات خوشمزه و محبوب است که به صورت طبیعی و صنعتی خشک می شوند امروزه میوه خشک چیپس سیب جزو برترین محصولات شناخته شده است، همان طور که می دانید میوه های خشک شده جزو پر مصرف ترین میان وعده ها بوده و برای تهیه انواع نوشیدنی و حتی دسر ها قابل استفاده بوده. شما می توانید این محصولات را به صورت فله ای خریداری کنید و در ظروف های شیک قرار دهید.

خرید بهترین میوه خشک چیپس سیب

توضیحاتی درمورد میوه خشک چیپس سیب

توضیحاتی درمورد میوه خشک چیپس سیب

انواع سیب خشک ها به دو دسته هستند قزمز، سبز که هر کدام جذابیت ظاهری و طعم بی نظیر دارند و خریدار می تواند از هر کدام تهیه کند.

  • برای تهیه ی سیب خشک ابتدا اول محصول مورد نظر را کاملا بشویید و بگذارید خشک شوند سپس در ابعاد های متفاوت و برش های متوسط به طوری که نه نازک باشد و نه پهن کاملا اندازه باشد.
  • بعد از این مراحل در ظروف یا همان سینی های بزرگ قرار دهید اگر از روش طبیعی برای این عمل استفاده می کنید باید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید و به مدت ۲ الی ۴ روز طول می کشد تا کاملا خشک شود و بتوانید بسته بندی کنید.
  • روش صنعی از دیگر روش ها بوده که دمای متناسبی که دارد باعث خشک شدن محصول می شود و در انتها به آن میوه ی سیب خشک می گویند که طعم فوق العاده ای دارد.

چیپس سیب خشک شده با طعم بی نظیری که دارد برای تمام ذائقه ها دلنشین است و برای تمام مجالس ها مناسب بوده   زیرا با اندازه ای که دارد برای پذیرایی مناسب بوده، حتی می توانید از این محصول همراه نوشیدنی چای مصرف کنید به دلیل آن که میوه جات قند طبیعی دارند و سرشار از کلسیم و ویتامین هستند که برای سلامتی بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید بهترین جایگزین برای قند از میوه جات حشک شده استفاده کنید و به سلامتی بدنی خود بیفزایید.

فروش ویژه میوه خشک چیپس سیب

فروش ویژه میوه خشک چیپس سیب

میوه خشک محصولی است که شما می توانید در هر موارد برای پذیرایی، تهیه دمنوش، دسر، و غیره استفاده کنید و یک طعم متفاوت ترش و شیرین را ایجاد کنید، امروزه این محصولات دارای مجوز بهداشت هستند که کاملا تایید شده است زیرا ارگانیک و بهداشتی تولید شده اند و در اختیار هوادارانشان قرار داده اند.

قیمت میوه خشک بر اساس نوع محصول و اندازه ای که تهیه می کنید مشخص می شود و همان طور فله ای بهترین گزینه برای خریداری است و همیشه از این کالا در خانه هایتان بهره مند هستید و برای پذیرایی از مهمانی هایتان از سیب خشک استفاده کنید و از طعم آن لذت ببرید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید