شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادارتی میوه خشک شلیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی میوه خشک شلیلقیمت روز میوه خشک شلیل

بازار صادراتی میوه خشک شلیل، به عنوان مرجع مهم در خرید و صادرات انواع چیپس میوه شلیل محسوب می گردد. در این بازار با کیفیت ترین میوه خشک شده میوه شلیل که توسط مراکز تولیدی معتبر تولید و بسته بندی می شود عرضه می گردد. خریداران عمده و خانگی انواع مختلف چیپس میوه می‌توانند در این بازار محصولات مد نظر خود را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایند.

بازار صادارتی میوه خشک شلیل

ارزش غذایی میوه خشک شلیل

ارزش غذایی میوه خشک شلیل

بررسی ارزش غذایی میوه خشک شلیل نشان می‌دهد که این ماده غذایی؛ شامل ترکیبان غنی از آنتی اکسیدان‌ها و سرشار از فیبر است و به همین دلیل یک میان وعده مناسب محسوب می‌شود.

فیبر موجود در چیپس میوه شلیل موجب می گردد که بسیاری از مشکلات گوارشی مرتفع گردد و برای بهبود عملکرد سیستم گوارشی و روده و معده بسیار مفید است. همچنین شلیل به دلیل داشتن آنتی اکسیدان برای جوان سازی و رفع مشکلات پوستی، ماده غذایی مفیدی است.

مشکلات و بیماری های قلبی یکی از معضلاتی است که امروزه به دلیل نوع تغذیه و همچنین سبک زندگی گریبانگیر بسیاری از افراد شده است. برای داشتن یک میان وعده خوشمزه و در عین حال سالم، می توان از شلیل خشک شده استفاده کرد.

این میوه دارای مقادیر بالایی از پتاسیم است و به همین دلیل از ایجاد لخته در عروق خونی جلوگیری می‌کند. شلیل خشک شده به پایین آوردن سطح چربی خون کمک می‌کند و در کاهش وزن بسیار موثر است و می توان این ماده غذایی را در رژیم های لاغری جای داد.

قیمت روز میوه خشک شلیل

قیمت روز میوه خشک شلیل

قیمت روز میوه خشک شلیل با توجه به پارامترهای مختلفی مانند برند تولید کننده محصول، حجم محصول، نوع بسته بندی، میزان ماندگاری و همچنین مواردی چون خرید به صورت عمده و یا جزئی متغیر خواهد بود.

علاوه بر این موارد روش‌های خرید مختلفی برای تهیه انواع مختلف چیپس میوه وجود دارد. در صورت خرید از مراکز فروش که به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط هستند می‌توانیم محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنیم.

 این مراکز با حذف واسطه‌ها شرایطی را فراهم می‌آورند که تازه‌ترین محصولات با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برسد. علاوه بر این موارد قیمت روز میوه شلیل تازه ارتباط مستقیمی با قیمت چیپس این میوه دارد.

از آنجا که انواع چیپس میوه به بسیاری از کشورهای ارسال می‌گردد، میزان صادرات میوه خشک در قیمت نهایی این محصول مؤثر است. بهترین مرجع برای دریافت لیست قیمت میوه خشک، علاوه بر نمایندگی‌های شرکت تولید و بسته بندی، مراکز فروش و عرضه مستقیم هستند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید