شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادراتی چیپس میوه آناناس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بالای چیپس میوه آناناس در بارداریفروشنده انواع چیپس میوه آناناس

چیپس میوه آناناس یک محصول عالی برای عرضه در بازار میوه خشک صادراتی است، چیپس میوه آناناس به دلیل کیفیت و طعم مرغوب توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شود، چون قیمت  آن برای مصرف کننده در کشوری که میوه خشک  صادر شده است، یک موقعیت ویژه برای توسعه ی تجارت میوه خشک فراهم آورده است.

بازار صادراتی چیپس میوه آناناس

خواص بالای چیپس میوه آناناس در بارداری

خواص بالای چیپس میوه آناناس در بارداری یک تکه میوه خشک، همان مقدار مواد مغذی مانند میوه های تازه دارد اما فشرده شده در یک بسته بسیار کوچک تر است. از نظر وزن، میوه های خشک حاوی چند برابر فیبر، ویتامین و مواد معدنی نسبت به میوه های تازه است. بنابراین، به عنوان یک  میان وعده می تواند درصد زیادی نیاز روزانه به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی، مانند فولات را فراهم کند.

زنان باردار با مصرف چیپس میوه آناناس در این دوران از افسردگی، اضطراب و افکار وسواسی ناشی از حاملگی جلوگیری نمایند. چیپس میوه آناناس به دلیل مواد و ترکیباتی که در خود دارد، باعث آرامش ذهن و خلق و خوی مناسب فرد باردار می شود مخصوصا که در این دوران به دلیل به هم ریختگی هورمون های بدن، زنان باردار اخلاق غیر قابل پیش بینی خواهند داشت. همچنین این مواد مفید در چیپس آناناس  باعث می شود تا بدن مادر را تقویت کند و رشد درست کودک را فراهم  نماید.

فروشنده انواع چیپس میوه آناناس

فروشنده انواع چیپس میوه آناناس فروشندگان میوه خشک را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. گروه اول خود کشاورزان هستند که به صورت ارگانیک و صنعتی اقدام به خشک کردن میوه می نمایند و برای این کار تجهیزات خاصی بکار نمی برند، و آن را به صورت فله و در نایلون های مناسب بسته بندی می کنند و آن را در بازارهای محلی خود به فروش می رسانند، کشاورزان از این طریق از دور ریز شدن میوه های با کیفیت پایین تر جلو گیری می کنند.

دسته دوم عده کمی هستند که به صورت مکانیزه اقدام به تولد میوه خشک در کارگاه های تولیدی خود می نمایند، برای این کار نیروی کار استخدام می نمایند و بسته بندی های مخصوصی با برند مورد نظر خود، دارند. این دسته تولیداتی با کیفیت بسیار بالا در حد صادرات به کشورهای دیگر را دارند و فروش و صادرات چیپس آناناس و دیگر میوه ها را در کشورهای خارجی انجام می دهند.

باعث شده اند ایران به یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده  و فروش چیپس میوه خشک در جهان تبدیل شده است و با استفاده از توان تولیدی خود توانسته است در زمینه ی صادرات این نمونه از خشکبار به اروپا  به رقابت با دیگر کشورهای تولید کننده بپردازد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید