شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادراتی چیپس میوه پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

مصرف پرتقال خشک در دوران بارداریتولید انواع چیپس میوه پرتقال حبه ای

پرتقال جزو میوه ی مرکبات زمستانه است که با تولید فراوان آن و خشک کردنش چیپس میوه پرتقال بدست می آید و جزو پرطرفدار ترین میوه خشک است، امروزه این محصول چیپس میوه پرتقال با خواص هایی که دارد مورد استفاده بیشتری قرار گرفته است و طعم متفاوت و خوشمزه ای دارد، که این محصول به صورت عمده  به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و پراستفاده ترین نوع میوه خشک است.

بازار صادراتی چیپس میوه پرتقال

مصرف پرتقال خشک در دوران بارداری

مصرف پرتقال خشک در دوران بارداری پرتقال خشک دارای فواید فراوانی است که دارای آهن، کلسیم، روی و غیره است و برای رژیم های دوران بارداری موثر است و باعث تقویت سیستم بدن می شود و همین طور برای جنین فوق العاده است و باعث تقویت؛ 1: رشد مغز جنین، 2: تقویت اندام جنین، 3: تقویت قلب،3: پاکسازی کلیه ها می شود،4: تعادل فشار خون بدن، 5: جلوگیری از یبوست می شود.

1: تقویت بدن مادر و جنین یک امر مهم است و باید به تغذیه اهمیت فراوانی داد تا به خوبی تمام سیستم بدن به خوبی رشد کند. 2: مغز جنین یک عضو مهم بدنی جنین است و باید اهمیت داد چرا که مصرف پرتقال خشک با داشتن ویتامین به رشد مغز جنین کمک می کند و باعث می شود به خوبی رشد کند. 3: چیپس پرتقال با داشتن فیبر باعث جلوگیری از یبوست مادر می شود. 4: پرتقال با داشتن پتاسیم فشار خون را تنظیم می کند و همین طور باعث رشد بهتر جنین می شود. 5: با رشد جنین فشار بر روی قلب می آید و مصرف پرتقال خشک این امر را راحت تر کرده و باعث بهتر تنفس کشیدن می شود.

حتی متخصصان به مصرف پرتقال خشک بسیار توصیه می کنند تا مادر و جنین در سلامت کافی رشد کنند، این محصول از گذشته تا به امروز مورد مصرف بوده و دارای خواص های فوق العاده ای است و با مصرف این چیپس پرتقال باعث بهبود سلامت بدن شوید.

تولید انواع چیپس میوه پرتقال حبه ای

تولید انواع چیپس میوه پرتقال حبه ای در شیراز تولید چیپس پرتقال جزو بهترین تولید ها است که مصرف فراوانی دارد و حتی این محصول در دیگر کشور ها مورد استقبال قرار گرفته است و سالانه صادرات چیپس میوه به صورت کیلویی و فله ای صادر می شود. چرا که امروزه اکثر افراد به سلامتی بدن خود اهمیت می دهند.

برای خرید چیپس میوه می توان در انواع فروشگاه های خشکبار این محصول را به صورت بسته بندی و کیلیویی حتی فله ای  خریداری کرد و برای انواع خورشت ها نیز می شود استفاده کرد زیرا باعث طعم متفاوت غذا می شود و همان طور باعث مقوی شدن نیز می شود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید