شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سیب خشک بدون پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحاتی در مورد سیب خشک بدون پوستعرضه عمده سیب خشک بدون پوست

بازار فروش سیب خشک بدون پوست فله و عمده در تمام فصول سال پر رونق است. زیرا با محصولی سروکار داریم که میزان خرابی این محصول نسبت به نوع سیب غیر خشک، بسیار پایین و حتی صفر است. فروشندگان عمده مجوزدار با رعایت تمام شرایط ضوابط و مقررات تجارت می‌کوشند تا کالایی با کیفیت و مورد اعتماد را به فروش برسانند. 

بازار فروش سیب خشک بدون پوست

توضیحاتی در مورد سیب خشک بدون پوست

توضیحاتی در مورد سیب خشک بدون پوست انواع سیب خشک بدون پوست، میان وعده ای طبیعی، سالم و مقوی است که به دلیل عطر و طعم خارق العاده‌ای، هیچ کس نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. این میان وعده به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین C و E دارای خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی است. همچنین سرشار از فیبر، کربوهیدرات و مواد معدنی مانند پتاسیم است که از بین برنده مایعات، سدیم و سموم داخلی است.

سیب یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است که روزانه میلیون ها نفر آن را مصرف می کنند، زیرا مزایای زیادی برای دستگاه گوارش انسان و حیوانات فراهم می‌کند.

برای قلب و گردش خون و همچنین برای تنظیم فعالیت روده ایده آل است. این ماده حاوی پکتین، یک فیبر محلول است که به جلوگیری از سرطان روده بزرگ کمک می‌کند و فلزات سنگین مانند سرب و جیوه را از بین می‌برد.

در طی فرآیند خشک کردن سیب، خاصیت یا مواد مغذی خود را از دست نمی‌دهد، زیرا کربوهیدرات‌های خود را بدون افزودن چربی حفظ می‌کند.

این کربوهیدرات ها برای ورزشکاران بسیار مناسب است، زیرا بدون افزودن کالری خالی، چربی اشباع یا کلسترول، انرژی را تأمین می‌کنند.

عرضه عمده سیب خشک بدون پوست

عرضه عمده سیب خشک بدون پوست عرضه انواع سیب خشک بدون پوست بصورت عمده از طریق مرکز معتبر انجام می‌گیرد. در این مرکز قیمت سیب خشک با توجه به متغیرهای مختلف، همه روزه تغییر می‌کند. قیمت بروز این محصول را می‌توان از کارشناس فروش این سایت درخواست کرد و ضمن مطلع شدن، از یک خرید مطمئن بهره‌مند شوید. در ادامه بیشتر با این نوع محصول آشنا می‌شویم.

سیب خشک عطر و طعم تازه ای دارد، بنابراین مورد توجه افراد کوچک خانواده است.  این محصول را می‌توان در کیک و انواع دسرها استفاده کرد.

برای تبخیر آب سیب با حفظ شکل و رنگ، تحت فشار خلا منفی یا سرخ شدن و یا روش های دیگر قرار می‌گیرد تا محصولی با محتوای آب حدود 5٪ بدست آورند. این محصول فاقد رنگدانه ها، مواد نگهدارنده بوده و سرشار از فیبر است.

این یک میان وعده غذایی طبیعی است. سیب های خشک باید در یک مکان تاریک، خشک و دمای پایین نگهداری شوند. هرچه دمای ذخیره سازی پایین تر باش ، ماندگاری آن بیشتر است. معمولا 0 ~ 2 درجه بهترین درجه است، اما به طور کلی از 4 ~ 10 درجه بیشتر نیست.

هرچه هوا خشک تر باشد، بهتر است و رطوبت نسبی آن در بهترین حالت زیر 65٪ باید باشد. استفاده از بسته بندی وکیوم یا خلا می‌تواند ماندگاری محصول را افزایش دهد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید