شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سیب زرد خشک با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه سیب زرد خشک در منزلقیمت روز سیب زرد خشک در بازار

سیب زرد خشک جزء یکی از جدید ترین خوراکی هایی می باشد که این روز ها توسط بسیاری از انسان ها استفاده می شود. این خوراکی بسیار خوشمزه می باشد و طعم و عطر بسیار خوبی دارد. میوه های خشک شده ویتامین ها و خواص بیشتری نسبت به نوع تازه میوه ها دارد. 

بازار فروش سیب زرد خشک با کیفیت عالی و با مجوز های لازم از سازمان های بهداشتی، بهترین میوه های شخک را ارائه می دهد. 

بازار فروش سیب زرد خشک با کیفیت عالی

طرز تهیه سیب زرد خشک در منزل

طرز تهیه سیب زرد خشک در منزل طرز تولید سیب خشک در منزل به روش های مختلفی انجام می شود. میوه های سیب زرد را به صورت حلقه حلقه در آورده و پوست آن ها را جدا کرده و در یک ظرف بزرگ پخش می کنیم و به مدت یک هفته در زیر نور طبیعی خورشید قرار می داده و روی آن ها یک توری قرار می‌ دهیم و روزی دو بار با اسپری آب، روی آن ها آب اسپری می کنیم تا در هنگام خشک شدن، رطوبت داخلی خودشان را نیز حفظ کنند. 

روش بعدی برای تولید سیب زرد خشک این است که همانند روش قبلی سیب های تازه و مرغوب را پوست گرفته و به صورت حلقه حلقه برش داده و داخل سینی انواع فر و ماکروفر قرار داده و به مدت زمان کوتاه در دمای بسیار بالا مثل دویست درجه سانتی گراد قرار داده تا خشک شوند و سپس از داخل فر بیرون آورده و روی آن ها آب اسپری می کنیم و دوباره داخل فر قرار می دهیم و بعد از آن بعد از خنک شدن سیب ها قابل استفاده می باشند.

قیمت روز سیب زرد خشک در بازار

قیمت روز سیب زرد خشک در بازار قیمت سیب خشک در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و مهم ترین عامل نوع سیب می باشد. سیب ها انواع مختلفی دارند. برای تهیه سیب خشک بهتر است از سیب های درشت و بزرگ و شیرین استفاده شود و این سیب ها گران تر از انواع دیگر می باشد. سیب های کوچک و سبز و قرمز شیرینی کمتری داشته و ارزان تر از بقیه می باشد. 

عامل بعدی نحوه خشک شدن سیب ها می باشد که اگر به روش کارخانه ای و صنعتی و با انواع فر ها باشد، گران تر می باشند و سیب هایی که به روش های خانگی و دستی خشک می شوند، قیمت ارزان تر و مناسب تری دارند. 

عامل مهم دیگری نیز در قیمت نهایی آن ها بستگی دارد. سیب هایی که به صورت فله ای و عمده تهیه شوند، بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر هستند و طیف بیشتری از علاقه مندان می توانند آن ها را تهیه کنند.


مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید