شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش میوه خشک آلو بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش خشک کردن میوه ها روی بخاریقیمت عمده میوه خشک آلو

میوه خشک آلو از بهترین محصولاتی است که درون کشور ایران تولید می شود این محصول نه تنها درون کشور ایران بسیار پر طرفدار است و محصولی خوش طعم شناخته شده است بلکه در سراسر جهان یک محصول کاملا خوش مزه و عالی است .

بازار فروش میوه خشک آلو بسته بندی

روش خشک کردن میوه ها روی بخاری

روش خشک کردن میوه ها روی بخاری

میوه خشک بسته بندی یکی از بهترین و مرغوب ترین خوراکی است که می توانید درون تمامی فروشگاه ها پیدا کنید اما این محصول را می توانید خودتان با یک روش بسیار راحت تهیه کنید و لذت ببرید اما برخی از این طرز تهیه بی اطلاع هستند به همین دلیل این محصول را از بیرون تهیه می کنند در صورتی که اگر در خانه این خوراکی را تهیه کنید هم بسیار با کیفیت تر است و هم بهتر است ما امروز در این مقاله تصمیم گرفته ایم روش خشک کردن میوه روی بخاری را به شما آموزش دهیم پس لطفا با ما همراه باشید.

اولین کاری که برای خشک کردن میوه در خانه بسیار مهم است این است که میوه هایتان را به خوبی شسته و زد عفونی کنید پس این که میوه ها به خوبی شسته شد آن ها را خشک کرده و در جایی می گذارید که خشک شود مرحله شسته شو بسیار مهم است زیرا این مرحله مرحله ی بهداشتی شدن میوه ها محسوب می شود و اینکه آب میوه برود بسیار مهم است زیرا می خواهیم میوه را خوب خشک کنیم.

پس از این که میوه ها شسته شد میوه ها را به لایه های بسیار نازک برش می دهیم و باید حتما توجه داشته باشید که میوه ها حتما باید بسیار نازک باشند اگر میوه ها به اندازه ای که باید نازک نباشد میوه ها به خوبی خشک نمی شود و باعث می شود به اندازه محصولاتی که بیرون وجود دارد لذیذ نشود پس حتما توجه داشته باشید تا نازک باشد .

پس از اینکه میوه ها را به برش های بسیار کوچک تبدیل کردید از یک سینی بزرگ فلزی و یا استیل کمک بگیرید میوه ها روی سینی مخصوص قرار دهید پس اینکه میوه ها چیده شده می توانید سینی روی بخاری قرار دهید گرمای بخاری به علت اینکه مستقیم نیست و بسیار کم است باعث می شود میوه ها به خوبی خشک شود و یک میوه خشک خوش طعم تهیه شود.

قیمت عمده میوه خشک آلو

قیمت عمده میوه خشک آلو

قیمت میوه خشک عمده بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده فرد محصول بیشتری خریداری می کند و روی محصولات سود بیشتری می کند،آلو یک میوه بسیار خوش طعم است که خشک شده آن بسیار طرفدار دارد زیرا هم خوش طعم است و خوش قیمت.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید