شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کنندگان سیب خشک بدون پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزلسیب خشک بدون پوست از کجا بخریم؟

سیب خشک بدون پوست توسط متخصصان داخلی در داخل ایران تولید می شود. تامین کنندگان متعدد و معتبری وجود دارد که سیب های با کیفیت را برای خشک کردن تامین و محصولات خشک شده درجه یک و مرغوب را تامین و عرضه می کنند. تمامی محصولات مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای نشان استاندارد می باشد.

تامین کنندگان سیب خشک بدون پوست

طرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزل

طرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزل میوه ها یکی از مواد غذایی بسیار پر مصرف هستند که موارد مصرف گوناگونی دارند. میوه ها انواع گوناگونی داشته که می توان به موز، هندوانه، پرتقال، لیمو، زردآلو، خربزه، سیب و … اشاره کرد.هر کدام از میوه ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند، همچنین میوه های نامبرده در تمام فصول سال قابل مصرف نیستند. به عنوان مثال میوه هایی مانند هندوانه، زردآلو و … در فصول گرم و تابستان مورد استفاده هستند و میوه هایی مانند پرتقال، لیمو و … در زمستان قابل استفاده می باشند.
امروزه می توان میوه ها را خشک کرد تا تمام میوه ها در تمام فصول سال قابل مصرف و دسترسی باشند. یکی از میوه های خشک شده که مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفته است، سیب خشک شده می باشد. سیب را می توان به روش های گوناگونی خشک کرد و مورد استفاده قرار داد.
یکی از روش ها مرسوم در خشک کردن انواع میوه ها استفاده از آفتاب و نور خورشید می باشد. برای خشک کردن سیب باید ابتدا به خوبی سیب ها را شست، سپس پوست های آن را کند و سیب پوست کنده را یه صورت ورقه ورقه برش داد. حال ورقه های ایجاد شده را در معرض مستقیم نور خورشید قرار داده و اجازه می دهیم تا ورقه ها به خوبی خشک شوند.

یکی دیگر از روش های پیشنهادی برای خشک کردن سیب در منزل، استفاده از دستگاه میوه خشک کن یا استفاده از فر یا مایکروویو می باشد. در گونه روش ها خشک شدن میوه با سرعت بیشتری انجام می شود. بنابراین به راحتی می توان در منزل به تولید سیب خشک شده پرداخت.

سیب خشک بدون پوست از کجا بخریم؟

سیب خشک بدون پوست از کجا بخریم؟ سیب های خشک شده بدون پوست متقاضیان زیادی دارد. سیب خشک ارگانیک عاری از مواد شیمیایی و نگهدارنده می باشد که به حفظ ارزش غذایی آن کمک می کند.

سیب های خشک بدن پوست را می توان از مراکز عرضه آن، نمایندگی های موجود در سطح کشور و … خریداری کرد. قیمت میوه های خشک شده نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است. البته عوامل مختلفی در قیمت نهایی آن ها موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع سیب مصرفی
  2. نوع فرآوری محصول
  3. وزن بسته بندی ها

برای خرید سیب خشک شده و بدون پوست به صورت فله ای و همچنین بسته بندی شده می توان از مرکز نامبرده کمک گرفت و به صورت غیر حضوری برای خرید اقدام کرد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید