شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع میوه خشک حبه ای پذیرایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف میوه خشک حبه ایصادرات بهترین میوه خشک حبه ای

استفاده از میوه خشک، جایگزین بسیار مفید و مناسبی برای تنقلات غیر مفید شده است و همچنین باعث شده است که، به میوه ها در قالب میوه خشک در فصلی غیر از خودش دسترسی داشته باشیم.  میوه خشک در شکل های مختلفی تولید می شود، اما تولید انواع میوه خشک حبه ای رایج تر شده است . زیرا هم قابل حمل است و راخت تر می توان آن را با خود به همراه داشت. 

تولید انواع میوه خشک حبه ای پذیرایی

موارد مصرف میوه خشک حبه ای

موارد مصرف میوه خشک حبه ای

میوه خشک، ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از فیبر می باشد، میوه خشک بیشتر به عنوان میان وعده استفاده می شود. برای افراد دیابتی بسیار مناسب است اما، باید در مصرف میوه آن بیشتر مراقب باشند زیرا بر افزایش قند خون تاثیر فراوانی دارد. در میوه خشک، مواد مغذی و فیبر فراوانی وجود دارد و سرشار از آنتی اکسیدان، اسید فولیک و ویتامین ب6 می باشند ، برای هضم و گوارش مفید است و مصرف آن برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند پیشنهاد می‌شود. برای کاهش، باعث تقویت دستگاه ایمنی ، تاثیر انعقاد خون و حفظ تراکم معدنی استخوان‌ها، کاهش بیماری‌های قلبی، کلسترول پایین می‌آورد، وبه خواب بهتر کمک می‌کند.  و چون نسبت به میوه وزن کمتری دارد حمل و نقل آن راحت تر وآسان تر است. میوه خشک درسوپرمارکت ها و فروشگاه ها و… موجود می باشد، اما تولید میوه خشک آن هم به صورت اورگانیک به راحتی می توان در خانه انجام داد. خیلی از افراد به صورت محلی به عنوان یک حرفه خانگی اقدام به تولید میوه خشک می نمایند و آن را به فروش می رسانند.

صادرات بهترین میوه خشک حبه ای

صادرات بهترین میوه خشک حبه ای

کشور ایران دارای اقلیم آب و هوایی متفاوتی است، از این رو در سراسر ایران انواع و اقسام میوه ها تولید می شود. از آنجایی که در ایران اکثر میوه هایی که تولید می شود به صورت اورگانیک می باشد، جایگاه ویژه ای در صادرات دارند، تولید میوه خشک صنعت نوپایی است و در زمینه صادرات میوه خشک افراد محدودی کار می‌کنند. صادرات میوه خشک باعث ایجاد اشتغال و همچنین باعث جلو گیری از به هدر رفتن ضایعات بخش کشاورزی ایران شده است، اقتصاد کشور ایجاد شده است. از میوه خشک هایی که به طور انحصاری از ایران به کشور های اروپایی صادر می شود می توان، انجیر خشک، کشکش و خرما و برگ زردآلو نام برد. به تازگی یکی از پررونق ترین اقلام صادرات، صادرات میوه خشک به سراسر دنیا، مخصوصا صادرات به اروپا می باشد که توسط شرکت های بازرگانی تجارت می شود. کماکان می توان این کار را به عنوان یک حرفه موفق نام برد. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

1

یک پاسخ به “تولید انواع میوه خشک حبه ای پذیرایی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید