شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع میوه خشک خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقویت بینایی با مصرف میوه خشکفروش مستقیم میوه خشک خانگی

امروزه امکان خشک کردن بسیاری از میوه ها در خانه و تولید انواع میوه خشک خانگی وجود دارد. برخی افراد که در این کار به تجربه و مهارت لازم رسیده اند می توانند میوه خشک را در مقیاس کمی بزرگتر تولید کرده و با بسته بندی بهداشتی به بازار عرضه کنند.

تولید کننده میوه خشک خانگی باید دقت داشتت باشد که تمام فرایند را بهداشتی و اصولی انجام دهد تا آنچه که تولید می کند قابل فروش و مصرف باشد.

تولید انواع میوه خشک خانگی

تقویت بینایی با مصرف میوه خشک

تقویت بینایی با مصرف میوه خشک همانطور که گفته شد بسیاری از میوه ها را مانند سیب، پرتقال، آلبالو و حتی موز را می توان خشک کرد. خشک کردن این میوه ها باید در دمای مطلوبی انجام شود تا در بهترین و کمترین زمان خشک شوند. نباید  خیلی دما بالا باشد که بسوزند و مزه آن عوض شود. خشک شدن با نور آفتاب توصیه نمی شود زیرا امکان آلوده شدن میوه توسط ذرات گرد و غبار و حشرات و حتی کپک زدن آن را بالا می برد. بسته بندی هم باید به گونه ای باشد که ضمن بهداشتی بودن، باعث خشکتر شدن میوه از حد معمول نشود.

میوه خشک بسیاری از خواص میوه تازه را دارا است. اگر میوه ها در دمای درستی خشک شوند بسیاری از ویتامینها و مواد مغذی و معدنی آنها حفظ می شود. همین مسئله امکان بهره بردن از طیف گسترده ای از ویتامین طبیعی را حتی در فصلی که میوه تازه مورد نظر وجود ندارد فراهم می کند. 

ویتامینهایی مثل ویتامین E در میوه های خشکی مانند انبه خشک و زردآلو خشک وجود دارد که برای سلامت چشمها بسیار مفید است. علاوه بر آن میوه ها با داشتن ذخایر آهن و ویتامین D می توانند در خون سازی و خون رسانی در بدن مفید باشند. دفع و جذب بهینه مواد در ارگانها باعث بهبود عملکرد آنها می شود. 

برخی از بیماریهای چشم می توانند حاصل افزایش مواد مانند قند در دیابتیها باشند و حاصل افزایش و رسوب مینرالهای فلزی در چشم. مصرف میوه های خشک شده یا به اصطلاح چیپسهای میوه با در بر داشتن قند طبیعی و کم، به جای مصرف تنقلات آسیب زا و شیرینیهای پر شکر، می تواند مقدار قند، کلسترول و مینرال های معدنی را در بدن کنترل کند. 

فروش مستقیم میوه خشک خانگی

فروش مستقیم میوه خشک خانگی امروزه با توجه به گسترش دسترسی به اینترنت و مشکلات و محدودیتهای خرید حضوری، امکان فروش میوه خشک خانگی به صورت غیر حضوری و مستقیم از تولید کننده آن فراهم شده است. تولید میوه خشک خانگی نسیت به صنعتی محدودتر است اما کیفیت بالاتری دارد. شما می توانید میوه خشک مورد نظر خود را هم اکنون از سایت ما تهیه کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید