شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع میوه خشک سیب ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سیب خشک برای بزرگسالانمرکز پخش میوه خشک سیب

میوه ‌خشک سیب را می توان از انواع سیب های زرد و قرمز رسیده به صورت کارخانه ای و خانگی تولید کرد. برای تولید میوه خشک، میوه ها را بعد از شستشو با پوست یا بدون پوست به صورت حلقه ای برش می دهند و هسته های آن را جدا می کنند سپس در برابر نور آفتاب خشک می کنند درجه خشکی باید در حدی باشد رطوبت اضافی کامل از بین رفته باشد.

تولید انواع میوه خشک سیب ایرانی

خواص سیب خشک برای بزرگسالان

خواص سیب خشک برای بزرگسالان با بالا رفتن سن افراد بزرگسال ممکن است به برخی از بیماری ها مبتلا شوند و همچنین دچار ضعف بدنی شوند لذا باید همیشه از مواد مغذی مفید و انرژی زا استفاده کنند. سیب خشک برای بزرگسالان فواید زیادی به همراه دارد و اثر خود را در مواردی به شرح ذیل نشان می دهد: از افزایش میزان کلسترول بد خون جلوگیری می کند و بیشتر این ماده خطرناک را در بدن کاهش می دهد، روی حافظه این افراد تاثیر زیادی دارد و باعث می شود که از بروز بیماری آلزایمر پیشگیری کند.

سرشار از مواد مهم مغذی است و با داشتن برخی از ویتامین ها سیستم ایمنی افراد بزرگسال را که با افزایش سن حساس تر و ضعیف تر می شود در برابر عوامل بیماریزای میکروبی و ویروسی محافظت می کند. موجب هضم بهتر مواد در روده این افراد می شود چرا که با داشتن فیبر کافی عملکرد روده ها را سرعت می بخشد و باعث حرکت سریع مواد شده و از مشکلات گوارشی جلوگیری می کند.

به لحاظ داشتن مواد معدنی مهم انرژی زیادی در بر دارد به همین دلیل می توانند از آن به عنوان یک ماده غذایی مفید در میان وعده ها استفاده کنند، قندی که در سیب خشک وجود دارد از نوع فروکتوز می باشد که باعث بالا رفتن قند خون نمی شود که با این وجود می توان با خیالی آسوده آنها را مصرف کرد. خوردنی مفیدی برای افراد دیابتی می باشد و هیچ گونه کلسترولی را در خود ندارد.

مرکز پخش میوه خشک سیب

مرکز پخش میوه خشک سیب در مرکز پخش سیب خشک انواع مختلفی از این محصول در کیفیت های مختلف وجود دارد که در بین مصرف کنندگان پخش می گردد. وجود مراکز پخش کننده که به تعداد زیاد در هر شهری وجود دارند با پخش این محصولات به صورت های مختلف این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند که در هر زمانی از سال بتوانند آن را به آسانی از طریق این مراکز در مقدار دلخواه تهیه کنند. مرکز پخش کننده سیب خشک از طریق فروش این میوه خشک سود فراوانی را به دست می آورند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید