شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید بهترین میوه خشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بهترین میوه خشک صادراتیقیمت عمده میوه خشک صادراتی

برای تولید بهترین میوه خشک صادراتی باید کیفیت کار را بالا برد. این کیفیت شامل تولید خود میوه، نوع خشک کردن، بسته بندی های شکیل و طعم مطبوع میوه است. اکثر تولید کنندگان سعی می کنند شرایط بالا را در نظر گرفته تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند. در کشورمان بسیاری از تولیدی ها انواع میوه ها را برای خشک کردن و صادرات آن به دیگر کشورها آماده می کنند. این کار بازحمت زیاد اما سود دهی بالا انجام می شود. 

تولید بهترین میوه خشک صادراتی

خصوصیات بهترین میوه خشک صادراتی

خصوصیات بهترین میوه خشک صادراتی میوه ها را از زمان های گذشته خشک کرده و برای زمستان نگه داری می کردند. میوه های فصل تابستان برای زمستان تهیه و خشک می شد. ماندگاری این میوه ها نیز بیشتر می شد علاوه بر این خواص میوه با خشک کردن چند برابر می شود. برای جلوگیری از خراب شدن میوه ها و دور نریختن آنها مجبور بودن آنها را خشک کرده تا در زمستان آن را مصرف کنند. این خشکبار برای فعالیت مغزی بسیار مناسب است و به خصوص دانش آموزان به راحتی می توانند آن را مصرف کنند.

خوردن این میوه های خشک انرژی بخش بوده و خستگی را رفع می کند. داشتن فیبر بالا و مقادیر زیادی پروبیوتیک باعث کمک به دستگاه گوارش می شود و یبوست را می توانید با میوه خشک یا همان چیپس میوه برطرف کنید. میوه ها را می توان هم به صورت نیمه خشک و هم خشک شده کامل نگهداری کرد.‌ نیمه خشک آن را باید در جایی سرد مثل فریزر نگهداری کرد. برای تولید میوه خشک آنها را برش داده و در آفتاب خشک می کنند. این نوع خشکبار محبوبیت خاصی در بین اکثر مردم دارد و همگی آنها طعم این نوع میوه ها را دوست دارند. 

قیمت عمده میوه خشک صادراتی

قیمت عمده میوه خشک صادراتی قیمت عمده میوه خشک صادراتی با توجه به شرایط نوسان بازار ثابت نیست و اکثر تولید کنندگان سعی می کنند تا انواع محصولات را با درجه کیفی A روانه بازار کنند. و با گذاشتن فروش ویژه انواع تولیدات خود را برای آشنایی خریداران عرضه کنند. کشورمان با داشتن ظرفیت های بالا برای تولید انواع میوه ها و توان صادرات آن ها به دیگر کشور ها را دارد‌.

پتانسیل بسیار بالا برای صادرات این محصولات در بازارهای رقابتی شرکت های ایرانی را بالاتر از رقبای خود قرار داده است‌. استفاده از دستگاه های بزرگ خشک کن میوه در کارخانه ها باعث افزایش بهتر و بیشتر انواع میوه های خشک شده است و متقاضیان آن در بازارهای داخلی و خارجی بسیار زیاد هستند. صادرات میوه خشک به اکثر کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی انجام می پذیرد. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید