شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده چیپس میوه کیوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چیپس میوه کیوی چیست؟عمده فروش چیپس میوه کیوی بسته بندی

چیپس میوه کیوی یکی از انواع خشکبار است که به عنوان یک میان وعده و یا پذیرایی در مجالس و مهمانی ها به خصوص در آجیل سال نو همراه با دیگر میوه های خشک مورد استفاده قرار می گیرد. چیپس کیوی مزه ترشی خاصی دارد که دلچسب است‌ . برای آشنایی با تولید کنندگان عمده چیپس میوه کیوی از اطلاعات موجود در این سایت استفاده کنید 

تولید عمده چیپس میوه کیوی

چیپس میوه کیوی چیست؟

چیپس میوه کیوی چیست؟

به برگه های نازک کیوی خشک شده چیپس میوه کیوی می گویند. کیوی میوه فصل پاییز و زمستان است. برای بهره بردن از خواص آن در دیگر فصول سال باید آن ها را در فریزر قرار داد یا خشک کرد‌. شاید بتوان گفت بهترین راه برای حفظ خواص و فواید کیوی خشک کردن آن است. هنگامی که کیوی خشک می شود، فیبر و ویتامین C موجود در آن از بین نمی رود. 

برای خشک کردن کیوی می توان از سه روش خشک کردن در آفتاب، خشک کردن با فر و خشک کردن در دستگاه خشک کن میوه استفاده کرد.

در هر سه روش شما کیوی های سالم و سفت را شسته و پوست می کنید و به صورت ورقه ورقه خرد می کنید. برای خشک کردن کیوی در آفتاب آن ها را روی سینی یا توری سیمی می چینید‌. سینی را زیر نور آفتاب قرار می دهید. در زیر توری آجر قرار دهید تا هوا جریان پیدا کرده و زودتر خشک شوند. برای خشک شدن کیوی ها سه یا چهار روز زمان نیاز است.به آن ها سر بزنید و خشک شدن آن ها را بررسی کنید.

برای خشک کردن با فر، کیوی ها را بر روی کاغذ روغنی روی سینی فر چیده و درجه حرارت فر را بر روی ۷۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. سینی را در فر گذاشته و هر چند دقیقه جا به جا کنید تا گرما به همه کیوی ها برسد. برای بهتر خشک شدن کیوی ها درب فر را باز بگزارید تا هوا انتقال پیدا کند. زمانی که بافت کیوی ها منعطف بود و اب ان ها گرفته شده بود، سینی را در هوای آزاد بگزارید تا چیپس کیوی ها خنک شوند.

برای خشک کردن کیوی در دستگاه خشک کن ورقه های کیوی را بر روی سینی دستگاه بچینید. درجه حرارت را بر روی ۷۵ درجه سانتی گراد قرار دهید. کیوی ها برای خشک شدن به ۵ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز دارند.

کیوی های خشک شده را در ظرف در بسته و در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

عمده فروش چیپس میوه کیوی بسته بندی

عمده فروش چیپس میوه کیوی بسته بندی

مراکز عمده فروش چیپس کیوی محصولات خود را در این سایت عرضه کرده اند. شما می توانید انواع چیپس میوه بسته بندی را به صورت جدا یا مخلوط در بسته بندی های بهداشتی سفارش دهید. سفارش شما به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی با مسئولین فروش سایت ثبت می شود. سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید