شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان میوه خشک سیب بدون پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سیب خشک در جلوگیری از آسمفروش مستقیم میوه خشک سیب بدون پوست

مصرف انواع میوه خشک از دیرباز درایران متداول بوده است. گذشتگان جهت استفاده میوه در سایر فصول غیر از فصل رویش میوه آن را در قالب میوه خشک تهیه و نگهداری می کردند.

امروزه با توصیه های مکرر طب سنتی به استفاده از تنقلات طبیعی، مصرف میوه های خشک افزایش پیدا کرده است. میوه خشک سیب بدون پوست از جمله تنقلات مغذی تولید شده توسط گروه تولیدی ما می باشد.

تولید کنندگان میوه خشک سیب بدون پوست

خواص سیب خشک در جلوگیری از آسم

خواص سیب خشک در جلوگیری از آسم میوه خشک از جمله تنقلات سالم و مغذی می باشد که این روزها با کشف خواص بی نظیر آن و افزایش تمایل مردم به استفاده از محصولات ارگانیک مصرف آن افزایش یافته است.

سیب از جمله خوراکی هایی است که خطر ابتلا به بیماری هایی تنفسی نظیر آسم، گرفتگی قفسه سینه، تنگی نفس و برونشیت را کاهش می دهد و در بهبود این بیماری ها تاثیر به سزایی خواهد داشت. آسم یک اختلال آلرژیک با حساسیت بالا می باشد. تحقیقات علمی ثابت کرده است که  مصرف روزانه سیب و فرآورده های آن همچون سیب خشک خطر ابتلا به آسم را تا ۲۳ درصد کاهش خواهد داد.

سیب خشک دارای موادی چون فیتوکمیکال و پلی فنول می باشد که در بهبود عملکرد ریه موثر می باشد. علاوه بر این سیب سرشار از  ترکیبات آنتی‌اکسیدان و ضد التهابی می باشد که از ریه‌ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می نماید.

امروزه تحقیقات علمی ثابت کرده است کودکانی که روزانه سیب خشک مصرف می کنند، کمتر دچار مشکلات تنفسی و حملات آسمی خواهند شد. علاوه بر این طی یک پژوهش وسیع، روی بیش از ۶۸،۰۰۰ زن ثابت کرد  افرادی با بیش‌ترین مصرف سیب در رژیم روزانه کمتر دچار ابتلا به آسم خواهند شد.

 از همین روی گروه تولیدی ما به عنوان تولید کننده انواع خشکبار در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه دست به تولید میوه خشک زده است.

فروش مستقیم میوه خشک سیب بدون پوست

فروش مستقیم میوه خشک سیب بدون پوست گروه بازرگانی ایده پردازان با برند تجاری برنی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع خشکبار از جمله میوه های خشک در کشور می باشد. این گروه تولیدی بازرگانی یا بهره گیری از دانش روز تولید مواد غذایی به تولید انواع میوه خشک از جمله میوه خشک سیب مطابق با استانداردهای روز بین المللی مواد غذایی دست زده است.

لذا کلیه متقاضیان خرید این محصولات به صورت خرده و عمده، می توانند جهت کسب اطلاعات جامع تر در خصوص شرایط فروش سیب خشک با گروه مشاوران فروش این شرکت در تماس باشند. لازم به ذکر است تیم مشاوران فروش این شرکت از راه های ارتباطی گوناگون پاسخگوی سوالات کلیه مشتریان خواهند بود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید