شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان چیپس میوه خشک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه چیپس میوه خشک در آفتابفروش چیپس میوه خشک با بهترین قیمت

تولید کنندگان چیپس میوه خشک آماده عرضه این محصول به صورت عمده در بسته بندی های کاملا بهداشتی می باشند. برای راحتی شما مشتریان عزیز امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی این محصول نیز فراهم می باشد. چیپس میوه علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات به کشور های خارجی نیز می باشد.

تولید کنندگان چیپس میوه خشک عمده

طرز تهیه چیپس میوه خشک در آفتاب

طرز تهیه چیپس میوه خشک در آفتاب چیپس میوه یکی از تنقلات و میان وعده های بسیار پر طرفدار به خصوص در بین نوجوانان و کودکان می باشد. چیپس میوه از تنقلات سالم و کاملا طبیعی محسوب می گردد و نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه حتی دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و در تهیه ی آن از هیچ گونه مواد مضر استفاده نمی شود. به علاوه با خشک کردن میوه از ارزش غذایی و مواد مفید موجود در آن کم نمی گردد.

به جای اینکه کودکان در طول روز از تنقلات مضر بخورند توصیه می شود روزانه چند عدد از چیپس میوه های مختلف بخورند تا هم از طعم منحصر به فرد و عالی آن لذت ببرند و هم از خواص بسیار زیادی که دارند بهره ببرند.

برای تهیه ی چیپس میوه خانگی باید میوه های مورد نظر خود را به خوبی شسته و سپس آن ها را به ورقه های نازک برش دهید و در یک مکان آفتاب گیر، زیر نور مستقیم خورشید برای چند روز قرار دهید تا کاملا خشک و ترد کردند‌. با این کار می توانید میوه ها را به صورت خشک شده به مدت بیشتری نگهداری کنید. چیپس میوه صنعتی نیز به وسیله ی دستگاه های پیشرفته و میوه خشک کن در کارخانه ها تولید می شود.

خواص چیپس میوه:

انواع میوه ها دارای خواص مختلف و ویتامین های زیادی می باشند که با خوردن چند عدد از آن در طول روز می توانید از این خواص بهره مند گردید.

خوردن چیپس میوه به هنگام گرسنگی در طول روز سبب پر شدن معده و جلوگیری از خوردن غذا های چرب و پر کالری در افرادی می شود که می خواهند رژیم لاغری بگیرند.

آنتی اکسیدان موجود در میوه ها مانع از تجمع مواد مضر و خطرناک در بدن شده و بنابراین از ابتلا به انواع سرطان ها پیشگیری می کند.

اگر فشار خون بالا دارید چیپس میوه را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. همچنین چیپس میوه سبب بهبود عملکرد قلب و مانع از سکته و مشکلات قلبی می گردد.

فروش چیپس میوه خشک با بهترین قیمت

فروش چیپس میوه خشک با بهترین قیمت تولید چیپس میوه با بهترین کیفیت انجام می شود و با مناسب ترین قیمت آماده عرضه می باشد.

چیپس میوه عمده در بسته بندی های زیبا و شکیل، می تواند یک هدیه ی عالی باشد برای کسانی که دوست شان دارید و به سلامت شان اهمیت می دهید. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید