شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع میوه خشک چیپس سیب در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک سیب چگونه تولید می شود؟بازار فروش میوه خشک چیپس سیب

خرید انواع میوه خشک چیپس  سیب در بازار انجام می پذیرد. خریداران عمده ای این محصولات مغازه داران و فروشگاه ها می باشند که سفارش خرید خود را در این سایت ثبت می نمایند و سایت بعد از تایید و بررسی این محصول را برای آن ها ارسال می کند. سیب میوه ای است گران قدر و پر ارزش که هم طعم و مزه ی فوق العاده و هم خواص بی شماری دارد. چیپس سیب برای فصولی که میوه ی سیب در بازار کمیاب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. 

خرید انواع میوه خشک چیپس سیب در بازار

میوه خشک سیب چگونه تولید می شود؟

میوه خشک سیب چگونه تولید می شود؟ این محصول به دو طریق تولید می شود.

  • نمونه ی خانگی که در این روش میوه ی سیب بعد از شست و شو و گند زدایی پوست گرفته می شود و با چاقو به شکل حلقوی بریده می شود. حلقه های بریده شده روی سینی و یا داخل سفره و یا پارچه ای نخی ریخته می شود و داخل آفتاب گذاشته می شود. سیب ها به مرور و در نور آفتاب خشک می شوند. 
  • و اما نمونه ی صنعتی که سیب ها را بعد از خریداری از کشاورز به کارخانه می برند و در آن جا به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته پوست گیری و گند زدایی می کنند و سیب های پوست گرفته و خرد شده را به دستگاه های خشک کننده هدایت می کنند. چیپس ها فوری خشک می شوند و در بسته بندی های پلاستیکی با حجم های مختلف به بازار عرضه می شوند. 

تنها فرق بین چیپس خانگی و یا صنعتی در حجم تولیدات می باشد. 

بازار فروش میوه خشک چیپس سیب

بازار فروش میوه خشک چیپس سیب بازار فروش میوه خشک چیپس سیب در فصول گرم سال نسبت به فصول دیگر پر رونق می باشد. سیب میوه ای است که در فصل زمستان و پاییز به میزان زیادی در بازار موجود می باشد و اما در فصول بهار و تابستان کمیاب است و در این فصل است که می توان از خشک شده ی آن استفاده کرد. بیشتر خانوارها چیپس خشک را برای بچه های خود به صورت خانگی تهیه می کنند. سیب میوه ای است که حافظه را زیاد می کند و در نتیجه برای دانش آموزان و دانشجویان مناسب است. 

و اما نمونه های صنعتی آن علاوه بر داخل ایران به خارج از کشور هم صادر می شوند. کشورهایی که سیب در آن مناطق کمیاب است و یا اصلا کاشت و برداشت نمی شود  از جمله متقاضیان خرید سیب خشک ایرانی می باشند. علت این که این محصول در بعضی از کشورها کاشته نمی شود آب و هوای به خصوصی است که برای رشد این محصول مورد نیاز است. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید