شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع میوه خشک کیوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کالری میوه خشک کیوی چقدر است؟بازار صادراتی میوه خشک کیوی

برای خرید انواع میوه خشک کیوی، می‌توان با نمایندگی یا توزیع کننده معتبر این محصول ارتباط گرفت و به صورت عمده این محصول را سفارش داد. این محصول دارای کالری فراوانی است که چرایی آن در این مطلب گنجانده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

خرید انواع میوه خشک کیوی

کالری میوه خشک کیوی چقدر است؟

کالری میوه خشک کیوی چقدر است؟ میوه کیوی علاقه مندان خاص خود را دارد. میوه کیوی پرزهای کمی روی پوستش دارد و بسیاری از مردم از آن متنفر هستند چرا که باعث واکنشهای آلرژیک می‌شود. بسیاری از مردم نگران کالری کیوی خشک هستند. آیا میوه خشک کیوی کالری بالایی دارد؟

 میزان ویتامین آن در بین بسیاری از میوه‌ها بهترین است. اگر یک مکمل ویتامین می‌خواهید، میوه کیوی همان مکمل است. بعد از اینکه میوه کیوی خشک شود، هنوز هم حاوی مواد مغذی است. و  البته طعم نیز کمی تغییر کرده است که یک میان وعده بسیار خوب است.

این قابل درک است که هر 100 گرم میوه کیوی خشک 358 کالری دارد که در مقایسه با خود میوه کیوی بسیار زیاد است. این بدان دلیل است که پس از خشک شدن میوه، کیوی مقدار زیادی آب از دست می‌دهد. بنابراین مقدار قند نیز بسیار زیاد است. شیرین کننده‌های مورد نیاز برای پردازش منجر به کالری بالای کیوی خشک شده است، بنابراین افرادی که وزن کم می‌کنند نباید کیوی خشک شده زیادی مصرف کنند.

بازار صادراتی میوه خشک کیوی

بازار صادراتی میوه خشک کیوی صادرات میوه خشک یکی از پرسودترین، تجارت‌های امروزه است. کیوی خشک شده به دلیل خشک بودنش، بسیار مناسب برای حمل و نقل برای مسافت‌های طولانی است. می‌توان کیوی را خشک کرد و به کشورهای دیگر صادر کرد. با این روش دیگر نیاز به نگرانی درباره خراب شدن کیوی تازه نیست. همچنین اگر کیوی‌ها زیاد هستند و امکان مصرف تازه وجود ندارد، روش خشک کردن، یک مزیت و یک برد بزرگ است.

اگرچه میوه کیوی خشک دارای کالری بالایی است، اما مواد مغذی موجود در آن را نمی‌توان نادیده گرفت. میوه کیوی خشک سرشار از فیبر رژیم غذایی و مواد آنتی اکسیدانی است که می‌تواند گرمازدگی را کاهش داده و خشکی روده را مرطوب کند. به طوری که از بروز یبوست جلوگیری کرده و آن را تسکین دهد. همچنین می‌تواند متابولیسم قند بدن را تقویت کند. این ماده مغذی غنی است و همچنین برای زنان باردار مناسب است.

کیوی خشک از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، اما کالری بالایی نیز دارد. بنابراین، شما باید این میان وعده را به طور عقلانی در زندگی مصرف کنید و به درستی غذا بخورید تا از سلامتی آن بهتر بهره مند شوید. در غیر این صورت کالری زیادی مصرف کرده و باعث چاق شدن می شود.

برای خرید میوه خشک مثل کیوی خشک شده، می‌توان با نمایندگی یا عمده فروشان معتبر ارتباط برقرار کرد. این مراکز این محصولات را در بسته بندی‌های بسیار زیبا و استاندارد به صورت عمده عرضه می‌کنند. در اینجا شما نیز می‌توانید با تماس با کارشناس فروش، این محصولات را به صورت عمده سفارش دهید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید