شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده میوه خشک آلو

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با ۶ خواص میوه خشک آلوفروش میوه خشک آلو ارزان قیمت

میوه خشک آلو به چند روش دودی کردن، تیزابی، نور خورشید و فر یا مایکروویو انجام می شود. میوه خشک آلو علاوه بر این‌که در زمان خشک شدن مزه خود را از دست نمی دهد بلکه غلظت و خوشمزگی طعم آلو بسیار بیشتر هم می شود. از میوه  خشک آلو در ترشی ها، ترشک ها، انواع خورشت ها و حتی در بعضی موارد در آبگوشت استفاده می شود.

 

خرید عمده میوه خشک آلو

آشنایی با ۶ خواص میوه خشک آلو

آشنایی با 6 خواص میوه خشک آلو

فروش میوه های خشک در سال های اخیر بسیار رایج شده است و در حیطه خود اشتغال زایی خوبی را انجام داده است. ۱٫آلو خشک برای کاهش وزن موثر است. این کاهش وزن به علت انرژی زیادی که در آلو خشک نهفته است صورت می گیرد و مدت زمان بیشتری لازم است که هضم شود و معده در مدت زمان بیشتری احساس سیری دارد.۲٫ آلو خشک کار دستگاه گوارش را آسان تر می کند و برای افراد دچار سوء هاضمه و یبوست بسیار مفید است. ۳٫آلو خشک هم چنین درمان بیماری هپاتیت را تسریع می کند.

۴٫آلو خشک به این دلیل که دارای بور است به تراکم استخوان ها کمک می کند و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.۵٫ آلو خشک دارای گلوکز بسیار پایینی است و خوردن آن قند خون را پایین می آورد و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا حد چشم گیری کاهش می دهد.

۶٫علاوه بر این ها آلو خشک از پیری زود رس جلوگیری می کند و خاصیت ملینی دارد و هضم غذا را برای معده تسهیل کرده و باعث رشد باکتری های مفید روده بزرگ می شود و برای سلامتی قلب و جلوگیری از تخریب شریان های قلب موثر است.

فروش میوه خشک به این دلیل که خواص میوه را می توان در همه فصل ها داشت بسیار مورد توجه قرار دارد.

فروش میوه خشک آلو ارزان قیمت

فروش میوه خشک آلو ارزان قیمت میوه خشک از گذشته ها یکی از خشکبار های محبوب و پرطرفدار محسوب می شود که هر سال با توجه به گزاف تر شدن قیمت آجیل ها جای بیشتری و محبوبیت بیشتری نزد خانواده ها برای خود جذب می کند.

میوه خشک آلو به صورت کیلویی یا فله و بسته بندی در بسته های ۱۰۰ گرمی تا پنج کیلویی در بازار ها عرضه می شود. میوه خشک عمده از بسته های پنج کیلویی به بالا گفته می شود که پس از خرید در بسته های کوچک تر بسته بندی و به فروش جزئی می رسد.

قیمت آلو خشک به پارامتر هایی مانند قیمت هر کیلو میوه تازه، هزینه خشک شده، هزینه بسته بندی و… بستگی دارد. فروش ارزان قیمت آلو خشک معمولا از مراکز مستقیم و بی واسطه و در فصل برداشت آلو صورت می گیرد. خرید عمده آلو خشک نیز یکی از کاهش دهنده های قیمت است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید