شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده میوه خشک شده پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش برای تلخ نشدن پرتقال خشکپخش کیلویی میوه خشک شده پرتقال

میوه خشک پرتقال جزو خشکباری است که بسیار خوشمزه و پر خاصیت است و می‌توانید در مهمانی ها سرو کنید یا به عنوان میان وعده سالم مصرف کنید. 

میوه های خشک به دلیل طعم خوشمزه تر و مواد مغذی بیشتر قیمت بالایی دارند اما شما می‌توانید با شرایط خرید عمده میوه خشک شده پرتقال، خرید خود را مستقیم و با قیمت مناسب تری انجام دهید. 

خرید عمده میوه خشک شده پرتقال

بهترین روش برای تلخ نشدن پرتقال خشک

بهترین روش برای تلخ نشدن پرتقال خشک شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پرتقال ها را خشک کنید و بعد از تست مزه آنها متوجه طعم تلخ آنها شده باشید. می‌خواهیم به شما عزیزان روشی را پیشنهاد دهیم که به آسانی بتوانید از تلخی پرتقال های خشک شده خود جلوگیری کنید.

بهترین راه این است که با یک چاقوی کاملا تیز پرتقال های خود را به صورت نازک برش دهید. البته این کار را با حوصله کافی انجام دهید تا آسیبی به دستتان وارد نکنید. بعد از برش مناسب پرتقال ها، آنها را آغشته به شهد شربتی کنید. شهد شربتی را به خورد دو طرف پرتقال های برش داده شده بدهید. 

برای تهیه این شربت یک لیوان شکر و یک قاشق آبلیمو را در یک لیوان آب کاملا حل کنید. سپس این محلول را روی شعله ملایم اجاق گاز تا به جوش آمدن آب هم بزنید. به جای این شربت از پودر قند، شکر یا ژلاتین هم می‌توانید استفاده کنید. 

اگر از پودر قند استفاده می‌کنید، بعد برش دادن پرتقال هایتان بین دو تکه پارچه یا دستمال آب اضافی آنها را کاملا بگیرید و روی هر طرف آن پودر قند بپاشید و روی سینی فر بچینید و در فر با حرارت پایین قرار دهید. فقط یادتان نرود که باید طی فاصله های کم ورقه های پرتقال را پشت و رو کنید که به ورقه روغنی نچسبند.

استفاده از پودر قند علاوه بر طعم شیرینی که به پرتقال می‌بخشد، ظاهر آن را بسیار براق و زیبا نیز می‌کند. از ژلاتین هم می‌توانید به همین ترتیب برای شیرین کردن ورقه های پرتقال استفاده کنید. 

پخش کیلویی میوه خشک شده پرتقال

پخش کیلویی میوه خشک شده پرتقال کارشناسان و مشاوران فروش ما می‌توانند در زمینه خرید میوه خشک کیلویی به خوبی شما عزیزان را راهنمایی کنند. به این منظور ما مرکز پخش کیلویی میوه خشک شده پرتقال را به شما خریداران ارجمند معرفی می‌کنیم و شرایط ویژه ای برای خرید شما فراهم می‌کنیم.

شما خریداران محترم از اقصی نقاط کشور، پرتقال های خشک شده را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری می‌کنید. تحت این شرایط خرید شما از تولید کننده و عرضه کننده به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه هزینه اضافی واسطه، حمل و نقل،  انبارداری و … خواهد بود و این سبب کاهش چشمگیر مبلغی که هزینه می‌کنید می‌شود. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید