شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پودر سیر | قیمت فله ای و بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده پودر سیر با کیفیتخواص پودر سیر چیست؟خرید عمده پودر سیر در ایرانخرید عمده پودر سیر ایرانی و خارجیخرید عمده پودر سیر ایرانیقیمت فروش پودر سیر عمدهکاربردهای پودر سیرتولید و فروش پودر سیر
قیمت عمده پودر سیر فله ای

خرید عمده پودر سیر را میتوانید از شرکت ما با بهترین قیمت خریداری کنید. پودر سیر انواع مختلفی دارد که یکی از مدلهای آن پودر سیری می باشد که در کشور ایران تولید می‌شود و پودر سیر خارجی هم در کشور ایران موجود است. البته به صورت های فله ای و بسته بندی هم میتوانیم به شما ارائه دهیم.

برای خرید پودر سیر، قیمت عمده پودر سیر فله ای را باید از ما استعلام بگیرید و بعد سفارش خود را ثبت کنید.

فروش عمده پودر سیر با کیفیت

از لحاظ فایده سیر بسیار عالی می باشد و و در انواع مواد های غذایی از آن استفاده هایی می شود. در حال حاضر مردم به پودر سیر علاقه بسیار زیادی نشان داده اند و برای همین بازار پودر سیر بسیار داغ می باشد. برای خرید عمده پودر سیر باید اطلاعاتی در رابطه با آن داشته باشید و البته جدای از اطلاعات تخصصی باید از قیمت های آن هم خبر داشته باشید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید.

 

از قدیم هم دیده اید که سیر را در بسیاری از غذاها استفاده می‌کردند و به صورت خام حتی برای رفع بسیاری از دردها و مشکلات استفاده می‌کردند. با اینکه بعضی از مردم از بوی آن متنفر هستند ولی از آن استفاده های بسیار زیادی می کردند تا بتوانند سلامتی خودشان را تضمین کنند.

 

پس تا الان متوجه شدید که پودر سیر یکی از محصولات پرفروش و عالی می باشد که نه تنها در بازار داخل، بلکه در بازارهای بین‌ المللی هم افراد بسیار زیادی تجارت این محصول را انجام می‌دهند و این محصول کاملاً در بعضی از کارخانه ها به طور تخصصی از آن استفاده می شود. پس علاوه بر اینکه نیاز مردم می باشد مواد اولیه بعضی از کارخانه ها هم است.

در خرید عمده پودر سیر با کیفیت باید قیمت های مختلفی را بررسی کنید و بعد خرید را انجام دهید.

خواص پودر سیر چیست؟

سوال تمامی تاجران و افرادی که قصد خرید عمده پودر سیر را دارند این میباشد که آیا خواص آن چیست؟ البته این سوال سوال بسیار مهمی است و ما در این مقاله پاسخ آن را داده ایم تا بتوانید کاملاً متوجه خواص بسیار عالی این محصول شوید.

 

خرید پودر سیر را میتوانید از شرکت ما به صورت عمده انجام داد. قبل از خرید باید به خواص آن پی ببرید که خواص سیر شامل:

  1. سیر ضد میکروب ها و ویروس می باشد.
  2. کاهش فشار خون را در پی دارد.
  3. کاملاً ضد بیماری سرطان می باشد.
  4. کاهش کلسترول خون که یکی از فواید بسیار مهم آن است.
  5. با خوردن سیر از لخته شدن خون در بدن جلوگیری خواهید کرد.
  6. سرماخوردگی را می‌توانید با استفاده از پودر سیر درمان کنید.
  7. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و سردردها و سرگیجه ها بهبود می بخشد.
  8. دیگر فواید این محصول این است که باعث رقیق شدن خون می باشد و در هضم بهتر غذا هم کمک بسیار زیادی میکند.

به طور کلی به ۸ مورد از خواص پودر سیر اشاره کردیم که پودر سیر خواص بسیار زیادتری دارد ولی ما به صورت مختصر و کلی توضیحاتی در رابطه با خواص آن به شما دادیم تا در خرید عمده پودر سیر بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

قبل ار خرید عمده پودر سیر باید از خواص پودر سیر اطلاع داشته باشید زیرا خواهید توانست خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید.

خرید عمده پودر سیر در ایران

شرکت ما پودر سیر را در تناژ های بسیار بالا تولید می کند تا به مشتریان خودش عرضه کند، ولی باید قبل از آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم تا بیشتر با پودر سیر آشنا شوید. پودر سیر انواع مختلفی دارد که باید با آن آشنا باشید.

 

یکی از پودرهای سیر که در کشور ایران وجود دارد پودر سیر خارجی می باشد که از کشور چین وارد کشور ایران میشود و واردات آن در حال حاضر به راحتی در حال انجام است.

 

دیگر نوع پودر سیر، پودر سیری است که در کشور خودمان ایران تولید می‌شود و کاربردهای مختلفی دارد و البته از لحاظ قیمتی هم باید بدانید که قیمت های مختلفی را در بازار شاهد هستیم.

 

شرکت ما به طور کلی بر روی فروش عمده پودر سیر ایرانی تمرکز زیادی دارد ولی باید به شما نکاتی را عرض کنیم که اگر پودر سیر خارجی را موجود داشتیم در رابطه با آن اطلاعاتی داشته باشید.

خرید عمده پودر سیر صادراتی در ایران و در شرکت ما امکان پذیر است و بدون واسطه خرید خود را انجام میدهید.

خرید عمده پودر سیر ایرانی و خارجی

در این قسمت می خواهیم به شما اطلاعاتی ارائه دهیم که بدانید کدام یک را برای خرید خود مناسب میدانید و در اولین مرحله می‌خواهیم پودر سیر خارجی یا همان چینی را برای شما کاملاً توضیح دهیم که چه ویژگی هایی دارد.

 

ویژگی های پودر سیر چینی: پودر سیر خارجی یا چینی از کشور چین وارد کشور ایران می‌شود و از لحاظ رنگ باید بدانید که کاملاً سفید می باشد. از لحاظ بو هم باید بدانید که بسیار بوی تندی دارد و قیمت کامل مناسبی هم دارد. البته در خط بالا به شما اعلام کردیم که از لحاظ بو، بوی بسیار تندی دارد و دلیل آن این میباشد که آن را در بسته‌بندی‌ هایی قرار می‌دهند که آلومینیومی است و کاملاً این بسته بندی باعث می شود تا عطر و طعم پودر سیر از بین نرود. پس صرفاً داشتن بوی تند به معنای مرغوبیت پودر سیر نیست.

 

از لحاظ کیفیت آن هم به شما اعلام می‌کنیم که کیفیت بسیار پایینی دارد و به به هیچ عنوان قابل رقابت با پودر سیر ایرانی نیست و فروش پودر سیر خارجی کمتر از ایرانی انجام می شود زیرا به هیچ عنوان خالص نیست.

 

اگر اراده کرده اید که پودر سیر تهیه کنید یا برای صادرات نیاز دارید میتوانید با شرکت ما ارتباط بگیرید تا بهترین پودر سیر ایرانی را به شما عرضه کنیم و پودر سیر ایرانی از لحاظ خالص بودن و با کیفیت بودن بسیار گزینه مناسبی است و مشتری ها بسیار از آن راضی هستند‌. پس در خرید عمده پودر سیر دقت کنید که مدل ایرانی آن را خریداری کنید.

خرید عمده پودر سیر ایرانی یا خارجی؟ باید از ویژگی های هر کدام خبر داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئنی را انجام دهید.

خرید عمده پودر سیر ایرانی

مراحل تبدیل سیر به پودر سیر به این گونه می باشد که بعد از اینکه سیر ها برداشته شد، پوست های آن را جدا می کنند و آن را به صورت های خلالی یا چیپسی در می آورند. بعد از اینکه این مراحل به اتمام رسید آن را در دستگاه‌های مخصوص قرار می‌دهند تا عملیات خشک شدن آن انجام شود و کاملاً خشک شود. به راحتی بعد از آنکه خشک‌شدن انجام شد پودر سیر می توان از آن تولید کرد و تولید پودر سیر با استفاده از دستگاه آسیاب بسیار آسان انجام خواهد شد.

 

در خرید عمده پودر سیر دقت داشته باشید که رنگ پودر سیر ایرانی متفاوت میباشد ودر بعضی موارد سفید روشن و در بعضی موارد کمی تیره تر می باشد. البته این به خشک بودن سیر و به کیفیت و مرغوبیت سیر خشک اولیه بر خواهد گشت.

 

اگر از شرکت ما درخواست خرید عمده پودر سیر را کنید و درخواست داشته باشید که رنگ آن رنگ سفید تری باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد، مطمئناً ما از سیر خشک مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنیم چون سیر با کیفیت سفیدتر می باشد و می توان خروجی بهتری گرفت. به هیچ عنوان در تولید پودر سیر با کیفیت نباید از سیر هایی استفاده کرد که رنگ آنها قهوه‌ای و کرمی باشد. زیرا پودر سیر هم مایل به رنگ کرم خواهد شد. در آخرین بخش به شما اعلام میکنیم که به هیچ عنوان بوی پودر سیر ایرانی مثل پودر سیر خارجی تند نخواهد بود. در خرید عمده پودر سیر ایرانی به این موارد دقت بسیار زیادی کنید.

در بین پودر سیر ایرانی و خارجی ما به شما خرید عمده پودر سیر ایرانی را پیشنهاد میدهیم زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد.

قیمت فروش پودر سیر عمده

پارامترهای بسیار زیادی بر روی قیمت خرید عمده پودر سیر تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید تا به صورت عمده خرید خود را انجام دهید مطمئناً با قیمت‌های کمتری خرید خود را انجام خواهید داد.

 

در این بخش می خواهیم به شما مواردی را اعلام کنیم که بر روی قیمت فروش پودر سیر عمده تاثیر زیادی دارد.

 

اول اینکه باید بدانید اگر سیر خشک شده کامل باشد و از لحاظ خالص بودن کاملاً خالص باشد و ضایعاتی در آن وجود نداشته باشد، مطمئناً پودر سیری که از آن سیر خشک تولید می‌شود کیفیت درجه ۱ و بالایی دارد و مرغوب بوده از لحاظ عطر و بو و رنگ بسیار دلنشین خواهد بود. مطمئناً از لحاظ قیمتی این مدل پودر سیر قیمت بالاتری نسبت به پودر سیر های دیگر دارد و مشتریان بیشتری را هم به ارمغان خواهد آورد. این مدل پودر سیر را میتوانید به صورت فله و بسته بندی از شرکت ما با بهترین کیفیت خریداری کنید و قبل از خرید عمده پودر سیر باید به ما اعلام کنید که کاملاً سیر، این ویژگی‌ها را داشته باشد تا بتوانیم برای شما بهترین مدل آن را عرضه کنیم.

ایا از قیمت خرید عمده پودر سیر همدان خبری دارید؟ فروش پودر سیر همدان باکیفیت در شرکت ما انجام میشود.

کاربردهای پودر سیر

اگر نیاز دارید تا کاربردهای پودر سیر را بدانید باید دانسته باشید که پودر سیر در صنایع مختلف کشور و خارج از کشور قابل استفاده میباشد و کاربردهای فراوانی دارد. در کشور ایران کارخانه های سوسیس و کالباس از پودر سیر استفاده فراوانی میکنند و یکی دیگر از استفاده کننده های زیاد از پودر سیر رستوران ها و فست فود ها هستند. البته متاسفانه به دلیل وجود پودر سیر های خارجی ناخالص که قیمت آن کاملاً ارزان می‌باشد فست فودها و رستورانهای داخل کشور از پودر سیر خارجی استفاده می کنند. ولی ما به شما پیشنهاد می دهیم برای یک بار هم که شده از پودر سیر ایرانی استفاده کنید زیرا مطمئناً وقتی که به کیفیت بالای آن پی ببرید به هیچ عنوان از پودر سیر خارجی استفاده نخواهید کرد.

 

شرکت برنی بعد از اینکه شما سفارش خود را توسط مدیر فروش ثبت می‌کنید به صورت فوری سفارش شما را بسته بندی کرده و اگر فله باشد در کیسه های ۲۵ کیلویی بسته بندی می کند و برای شما با باربری ارسال خواهد کرد و برای ارسال نیازی به حضور شما نخواهد بود.

 

قیمت یک کیلو پودر سیر همانطور که در بالا گفتیم بر اثر پارامترهای مختلفی تغییر می‌کند ولی اگر می خواهید به راحتی تصمیم در خرید بگیرید باید با مشاوره فروش مجموعه تماس بگیرید و در رابطه با خرید عمده پودر سیر ایرانی مشاوره رایگان دریافت کنید.

اکثر کارخانجات خرید عمده پودر سیر را انجام میدهند و برای همین گفتیم که از کاربرد های آن خبر دار باشید.

تولید و فروش پودر سیر

به دو مدل میتوان پودر سیر ایرانی را برای شما تولید کرد که مدل اولین آن اینست که از سیر خشک تبریز برای تولید پودر سیر بهره بگیریم ولی به شما هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم که از پودر سیر تبریز استفاده کنید زیرا پودر سیر تبریز عطر مناسبی را نخواهد داشت و به طور کلی سیر خشک تبریز برای تهیه پودر سیر مورد خوبی نیست.

 

دومین مدل آنست که از سیر خشک همدان بهره بگیریم زیرا که همدان کیفیت بسیار بالایی دارد و از عطر آن بسیار عالی می باشد. شرکت ما سیر خشک همدان جهت تهیه پودر سیر استفاده می‌کند و با کیفیت بسیار بالا مشتریان خود عرضه می‌کند و فروش آن را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور شما انجام می دهد.

 

افرادی که در تعداد های کم پودر سیر را می‌خواهند مطمئنا خودشان می‌توانند تولید کننده پودر سیر شوند و پودر سیر را تولید کنند. کار بسیار آسانی است بعد از اینکه شما سیر را خشک کردید می‌توانید آن را با دستگاه آسیاب تبدیل به پودر سیر کنید ولی شرکت ما فقط پودر سیر را در تناژ های بسیار بالا برای خرید عمده پودر سیر توسط تاجران و رستوران ها آماده می کند.

 

شرکت ما همیشه در حال بررسی است تا بتواند بهترین سیر درجه یک را تهیه کند و با آن سیر با کیفیت، پودر سیر مرغوبی را تولید کند تا به تاجران و مشتریان خود بهترین مدل پودر سیر را عرضه کند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید