شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چیپس سیب قرمز با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چیپس میوه های طبیعیصادرات چیپس سیب قرمز با پوست

چیپس سیب با پوست را از خشک کردن میوه سیب تازه تهیه می کنند که تمامی خواص سیب را به همراه دارد. خرید چیپس میوه را می توان به راحتی از روش مستقیم و غیر مستقیم از مراکز فروش آن انجام داد. سیب از جمله میوه هایی است که می توان آن را به مدت طولانی در سردخانه های میوه به صورت تازه نگه داشت ولی با این وجود هر ساله مقدار زیادی از آنها را به صورت چیپس در می آورند.

خرید عمده چیپس سیب قرمز با پوست

معرفی انواع چیپس میوه های طبیعی

معرفی انواع چیپس میوه های طبیعی در کشور ما با وجود کارخانه های زیادی که در نقاط مختلف به تولید میوه خشک مشغول هستند هر ساله بخش زیادی از میوه های تولید شده را به صورت چیپس در آورده و وارد بازار فروش می کنند. از جمله انواع چیپس میوه های طبیعی می توان به موارد زیادی اشاره کرد مانند: انواع آلو، هلو، سیب، پرتقال، موز، کیوی، زردآلو، خرمالو، آناناس، نارگیل و انجیر و … .

وجود چیپس میوه در مواقعی از سال که دسترسی به میوه مورد نظر وجود ندارد این امکان را فراهم می کند که بتوان تا حدودی از چیپس آن نیاز خود را رفع کرد. برخی از انواع میوه مانند انجیر و زردآلو و خرمالو را نمی توان به صورت تازه نگه داشت به همین دلیل خشک کردن راهکار بسیار مناسبی برای نگهداری و استفاده مداوم از آنها می باشد. چیپس خشک میوه های مختلف به دلیل سرشار بودن از مواد معدنی و انواع ویتامین ها از تنقلات سالم به شمار می آیند

در روند تولید چیپس میوه از مواد افزودنی غیر مجاز استفاده نمی کنند به همین دلیل خواص طبیعی میوه سالم و تازه را خواهند داشت. از جمله روش های مهم و اساسی که برای تولید چیپس انواع مختلفی از میوه به کار می برند خشک کردن آنها در برابر نور خورشید در یک فضای باز می باشد ولی در کارخانه ها معمولا از دستگاه های مخصوصی که عمل خشک کردن را با حرارت انجام می دهند استفاده می شود.

صادرات چیپس سیب قرمز با پوست

صادرات چیپس سیب قرمز با پوست صادرات چیپس سیب قرمز همراه پوست به دلیل مرغوب و باکیفیت بودن آن است که علاوه بر صادر شدن آن توسط کارخانه های تولید کننده به سراسر کشور به برخی از کشورهای خارجی هم صادر می گردد. در کشور ما در بسیاری از مناطق به دلیل وجود شرایط محیطی مناسب سیب زیادی تولید می شود بنابراین برای تهیه چیپس آن مشکلی وجود ندارد که همین عامل موجب می شود که علاوه بر تامین نیازهای داخلی بخشی از آنها هم در حوزه صادرات قرار بگیرد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید