شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چیپس میوه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کدام میوه های خشک بیشتر صادرات می شوند؟فروش مستقیم چیپس میوه صادراتی

چیپس میوه صادراتی توسط متخصصین داخلی تولید می شود. آن ها به مراکز مختلف جهت فروش عرضه می شود. خرید چیپس میوه یا میوه خشک شده به صورت عمده امکان پذیر است. خرید عمده آن مایای زیادی دارد که می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. تمامی محصولات دارای نشان استاندارد بوده و مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

خرید عمده چیپس میوه صادراتی

کدام میوه های خشک بیشتر صادرات می شوند؟

کدام میوه های خشک بیشتر صادرات می شوند؟ میوه ها یکی از مواد غذایی هستند که روزانه از آن بسیار استفاده می شود و از متنوع ترین مواد غذایی است. میوه های تولید شده در هر فصل با هم متفاوت هستند، به عنوان مثال هندوانه در فصل تابستان، پرتقال در فصل زمستان، انگور در فصل تابستان و … تهیه و تولید می شوند که تنها در همان به صورت تازه مورد استفاده قرار می گیرند.
امروزه می توان میوه ها را به صورت ورقه ورقه خشک کرد و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد. در حقیقت چیپس میوه همان میوه های خشک شده به صورت ورقه ورقه است. انواع میوه ها را می توان در همان فصل برداشت مورد استفاده قرار داد و برای خشک کردن آن اقدام کرد.
روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که می توان به استفاده از نور خورشید، استفاده از دستگاه میوه خشک کن، استفاده از دستگاه مایکروویو و … اشاره کرد.
مرسوم ترین روش برای خشک کردن میوه استفاده از نور خورشید است. اما یکی از بهترین روش های خشک کردن میوه، استفاده از دستگاه میوه خشک کن است. این دستگاه علاوه بر این که میوه ها را به راحتی خشک می کند، کیفیت آن ها را حفظ میکند، باعث تغییر رنگ آن، تغییر مزه و … نمی شود.
صادرات انواع میوه های خشک مانند موز، کیوی، پرتقال، نارنگی، لیمو، سیب و … در ایران صورت می گیرد که بیشترین درصد صادرات میوه خشک مربوط به لیمو، پرتقال، سیب و کیوی است. در بعضی از موارد هر کدام از میوه ها به صورت جدا جدا و در موارد دیگر تمامی آن ها به صورت مخلوط صادر می شوند. آن ها در بسته بندی های گوناگون و با وزن های مختلف به فروش می رسند.
میوه های خشک موارد مصرف زیادی دارند. از آن ها می توان به عنوان میوه، آجیل های زمستانه، تزیین انواع کیک ها و شیرینی ها، تنقلات و … استفاده کرد.

فروش مستقیم چیپس میوه صادراتی

فروش مستقیم چیپس میوه صادراتی صادرات چیپس میوه در ایران انجام می شود. فروش آن ها به صورت مستقیم صورت می گیرد.
فروش مستقیم و عمده مزایایی زیادی دارد که می توان به کیفیت بالای محصولات، تاریخ تولید تازه آن، قیمت بسیار مناسب آن و … اشاره کرد. فروش مستقیم یا فروش بدون واسطه به معنی فروش محصولات بدون دخالت هیچ فردی از کارخانه می باشد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید