شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید میوه خشک برای پذیرایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک جایگزینی برای آجیلقیمت عمده میوه خشک پذیرایی

چند سالی است که در کنار آجیل سال نو، انواع میوه های خشک را میبینیم که برای پذیرایی استفاده می شوند و طرفداران زیادی نیز دارند. علاوه بر این در میهمانی ها و مراسم ها نیز از میوه خشک به عنوان پذیرایی استفاده می شود. اگر قصد خرید میوه خشک پذیرایی را دارید، می تونید خریدی مطمئن و با کیفیت از این سایت داشته باشید. 

خرید میوه خشک برای پذیرایی

میوه خشک جایگزینی برای آجیل

میوه خشک جایگزینی برای آجیل

میوه های خشک همانند انواع تازه خود سرشار از املاح معدنی و ویتامین هایی هستند که بدن برای حفظ سلامت خود به آن ها نیاز دارد. در زمان های قدیم برای پذیرایی در مراسم و دورهمی ها از انواع میوه های خشک مانند برگه زردآلو، توت خشک، انجیر خشک، کشمش یا مویز در کنار آجیل هایی مانند پسته، بادام و گردو استفاده می کردند. 

امروزه با توجه به افزایش قیمت انواع آجیل، میوه های خشک جایگزین آن ها در سبد غذایی خانوار شده اند. از دیگر دلایل استفاده بیشتر از میوه خشک به جای آجیل علاوه بر  قیمت به نسبت پایین تر میده خشک می توان به این موارد اشاره کرد که مردم به درک درستی از خواص میوه های خشک رسیده اند و علاوه بر این میوه های خشک امروزی تنوع بسیار بالابی دارند.

با پیشرفت تکنولوژی، با وارد شدن دستگاه های خشک کن میوه خانگی و صنعتی، خشک کردن میوه نیز تبدیل به یک صنعت شد. ایران نیز گام بزرگی در پیشرفت برداشت و به دلیل کشت انواع مختلف میوه آن ها را خشک کرده و علاوه بر مصرف داخلی به کشور های دیگر نیز صادر می کند. از انواع میوه های خشک صادراتی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد: هندوانه، خربزه، خرمالو، کیوی، پرتقال، لیمو، سیب، توت فرنگی، هلو، شلیل. 

ایران وارد کننده میوه های استوایی مانند موز و انبه و آناناس نیز هست. علاوه بر میوه های ایرانی، این میوه های استوایی نیز خشک شده و صادر می شوند و البته طرفداران زیادی در جهان دارند.

قیمت عمده میوه خشک پذیرایی

قیمت عمده میوه خشک پذیرایی

این سایت مرکز فروش میوه خشک پذیرایی است. شما می توانید با استفاده از امکانات موجود در سایت از قیمت میوه خشک موجود در بازار مطلع شوید. در کنار هر محصول مشخصات آن وجود دارد. شما می توانید بر اساس طبع دلخواه خود میوه ها را به صورت مجزا سفارش داده و با هم مخلوط کنید و یا از پک های میوه خشک مخلوط استفاده کنید. خرید میوه خشک عمده به شما کمک می کند تا در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کرده و علاوه بر این خرید عمده هزینه پرداختی را نیز کاهش می دهد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید