شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید میوه خشک سیب بدون پوست 500 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش خشک کردن صنعتی میوه هاسفارش عمده میوه خشک سیب بدون پوست

برای خرید میوه خشک سیب بدون پوست ۵۰۰ گرمی و در بسته بندی های کاملا بهداشتی می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما اقدام فرمایید. سیب خشک صنعتی با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات به کشورهای همسایه نیز می باشد.

خرید میوه خشک سیب بدون پوست 500 گرمی

روش خشک کردن صنعتی میوه ها

روش خشک کردن صنعتی میوه ها خشک کردن میوه یکی از روش های بسیار خوب برای نگهداری طولانی تر انواع میوه ها محسوب می شود. روش های متفاوتی برای خشک کردن میوه ها وجود دارد که یکی از این روش ها، روش صنعتی و دستگاهی می باشد.

سیب یکی از میوه های بسیار پر خاصیت می باشد که دارای ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی می باشد ولی خشک کردن میوه باعث از بین رفتن و کاهش ویتامین ها و مواد مفید آن نمی گردد.

در روش صنعتی به وسیله ی دستگاه های پیشرفته میوه ی سیب، پوست کنده می شود و سپس در ستگاه های خشک کن میوه قرار داده می شوند و حرارت و مدت زمان آن ها تنظیم می شود و سپس در مرحله ی آخر بسته بندی می شوند و آماده ی فروش می گردند. در این روش دخالت دست بسیار کمتر بوده بنابراین بسیار بهداشتی تر می باشد و چون از دستگاه برای خشک کردن استفاده می شود مدت زمان لازم برای خشک شدن کاملا میوه ها کمتر می باشد و کیفیت محصول نهایی نیز بالاتر می باشد.

خواص شگفت انگیز میوه خشک سیب:

مصرف روزانه سیب خشک در بارداری بسیار توصیه می گردد زیرا یکی از تنقلات سالم و طبیعی محسوب می شود و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز جنین در حال رشد و مادر می باشد.

همچنین سیب خشک سبب تقویت پوست و حفظ شادابی و نشاط آن می گردد و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می کند و به دلیل ویتامین E موجود در آن سبب جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست می گردد و پوستی جوان و زیبا را به شما هدیه می دهد.

سفارش عمده میوه خشک سیب بدون پوست

سفارش عمده میوه خشک سیب بدون پوست جهت سفارش میوه خشک سیب بدون پوست می توانید به سایت ما مراجعه کنید و به راحتی ثبت سفارشات خود را انجام دهید.

میوه خشک بسته بندی یکی از تنقلات بسیار خوب به خصوص برای کودکان در مدرسه محسوب می گردد زیرا هم فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشد و هم دارای فواید بسیاری بوده و انرژی مورد نیاز کودکان تان را فراهم می کند. به علاوه کودکان عاشق طعم عالی میوه های خشک هستند و بسیار از آن لذت می برند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید