شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پرتقال خشک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرتقال خشکطرز تهیه پرتقال خشکخرید پرتقال خشک

پرتقال خشک چیست؟ چرا این میوه در میان مردم بسیار محبوب شده است؟ خرید بهترین کیفیت این میوه با مناسب ترین قیمت!

پرتقال خشک

پرتقال خشک شامل مقدار زیادی ویتامین C می باشد و به لطف این ویتامین ها، بیماری های زمستانی شناخته شده است، به ویژه مقاومت و قدرت مورد نیاز بدن را فراهم می کند، کلسترول را کاهش می دهد، از سلامت چشم محافظت می کند.

پرتقال خشک به جذب سموم در بدن کمک می کند و پتاسیم بدن را تامین می کند، بنابراین برای بدن مفید است و همچنین در توده برشته شده پرتقال جلوه صوتی ایجاد می کند که در رزماری شمارش شده و نسخه های بزرگتر آن خوب است.

زیرا آب پرتقال کم می شود و فقط ویتامین ها باقی می مانند و به لطف پرتقال های خشکی که می توانیم به راحتی در خانه تهیه کنیم، می توانیم همیشه یک پرتقال دم دست داشته باشیم و از فواید آن بهره مند شویم.

علاوه بر این، نه تنها در زمستان، بلکه به دلیل ماندگاری طولانی این پرتقال های خشک، می توانید با خیالی آسوده آن ها را بدون هیچ گونه افزودنی برای هر چهار فصل مصرف کنید.

طرز تهیه پرتقال خشک

ابتدا فر خود را با حرارت ۱۰۰ درجه شروع می کنیم و در حالی که فر ما در حال گرم شدن می باشد، پرتقال هایی را که انتخاب کرده ایم به زیبایی بشویید و پوست پرتقال را از گرد و غبار پاک کنید.

سپس می توانیم پرتقال های شسته شده را خشک کنیم و می توانید پرتقال های خشک شده را به ورقه های باریک برش دهید و آب اضافی آن را با کمک دستمال بگیرید.

برای اینکه پرتقال ها به سینی فر نچسبند، روی سینی فر خود کاغذ روغنی بگذارید و آرد سبک بپاشید وبرش های پرتقال روی سینی آماده شده قرار می گیرند و سینی را در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۰۰ درجه قرار می دهیم.

به این ترتیب پرتقال های شما در عرض ۴-۶ ساعت خشک می شوند واما در مدتی که سینی داخل فر است باید برش های پرتقال را به فاصله نیم ساعت بچرخانیم و به این ترتیب فر را نیز تهویه کرده و رطوبت جمع شده داخل آن را از بین می بریم.

بعد از خارج کردن از فر به مدت ۱ ساعت خنک کنید و می توانید پرتقال های خشک شده را پس از خنک شدن به روشی سالم، در کیسه پارچه ای یا در ظرف شیشه ای نگهداری کنید.

روش دیگر خشک کردن پرتقال در آفتاب می باشد، فقط باید به این نکته اشاره کنم که این روش در مناطق مرطوب یا مکان هایی که نمی توانند برای مدت طولانی خورشید را دریافت کنند دشوار خواهد بود.

اگر خانه تان زیر آفتاب است یا چنین فرصتی دارید، می توانید با چیدن پرتقال ها روی توری یا طناب، در عرض ۱۰-۱۵ روز در آفتاب خشک کنید.

می توانید پرتقال های خشک شده خود را در شیشه های شیشه ای یا در ظروف در بسته نگهداری کنید و به این ترتیب برای مدت طولانی تازه می ماند ومطمئن شوید که آن را در مکانی قرار بدهید که نور مستقیم خورشید را دریافت کند.

پرتقال خشک را می توانید آن را به عنوان میان وعده مصرف کنید یا از آن برای مصارف تزئینی روی دسرهای خود استفاده کنید و شما همچنین می توانید آن را در چای یا دسر خود برای اهداف عطر و طعم قرار دهید.

خرید پرتقال خشک

پرتقال خشک محصولی کاربردی از میوه های خشک می باشد که در کیفیت های مختلفی در سراسر ایران خرید و فروش می شود.

همچنین می توانید این محصول را به صورت عمده یا جزئی از مجموعه ی ما خریداری نمایید و برای تجربه خریدی موفق از راهنمایی های مشاوران فروش ما بهره مند باشید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

1

یک پاسخ به “خرید پرتقال خشک شده”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید