شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راهنمای خرید سیب حبه ای خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از سیب حبه ای خشکقیمت خرید سیب حبه ای خشک در بازار

سیب حبه ای خشک، یکی از مشتقات سیب است که استفاده از آن نسبت به بسیاری از تنقلات بی کیفیت توصیه می شود.شما می‌ توانید بهترین نمونه از سیب خشک خود را به صورت عمده تهیه نمایید؛ چرا که در این صورت هم مستقیماً با تولیدکننده معامله انجام داده اید و هم در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یافته اید و خرید اقتصادی تر شده است.

راهنمای خرید سیب حبه ای خشک

مزایای استفاده از سیب حبه ای خشک

مزایای استفاده از سیب حبه ای خشک سیب خشک از بهترین و مقوی ترین انواع میوه های خشک شده ای است که تمامی متخصصین علم تغذیه استفاده از آن را توصیه می کنند. سیب خشک می‌ تواند ویتامین و مواد مغذی زیادی را به بدن انسان برساند.

سیب خشک ضد سرطان است و می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد. مصرف سیب می تواند خطر ابتلا به سرطان پانکراس را بسیار کم کند. پوست سیب خشک شده سرشار از مواد مغذی است و می تواند سرطان کولورکتال را از بین ببرد؛ چرا که فیبر در آن غنی است.

همچنین از کم ترین میزان کلسترول برخوردار است و می‌ تواند باعث کاهش جذب چربی خون بد LDL شود و HDL را بالا ببرد که در این صورت کلسترول های مضر در بدن از بین خواهند رفت. همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است؛ چرا که سرشار از آنتی اکسیدان است و این آنتی اکسیدان ها دارای خواص ضد التهابی است.

توصیه می‌ شود افراد کهنسال روزانه حتماً از سیب مصرف کنند؛ چرا که مانع از ایجاد بیماری آلزایمر می شود. در واقع می تواند انتقال دهنده های عصبی به نام استیل کولین را فعال نمایند و مانع از کوچک شدن مغز شود.

افرادی که با سختی تنفس مواجه اند یا بیماری آسم دارند، می توانند از سیب خشک استفاده کنند؛ چرا که سیب خشک باعث بهبود فعالیت سیستم تنفسی بدن می شود. در واقع سیب خشک سرشار از فیتوکمیکال ها و پلی فنول است که همگی این مواد باعث تقویت امر تنفس می شود.

 به دلیل اینکه سیب می تواند کلسترول بیش از حد بدن را از بین ببرد، در نتیجه از ایجاد سنگ کیسه صفرا که ناشی از کلسترول بالا است جلوگیری می کند، بنابراین افراد چاقی که با این مشکل مواجه هستند، می توانند به استفاده از سیب روی آورند تا وزن خود را متعادل کنند.

قیمت خرید سیب حبه ای خشک در بازار

قیمت خرید سیب حبه ای خشک در بازار به دلیل خاصیت بسیار زیادی که این محصول دارد، فروش سیب خشک اصل نیز بسیار زیاد شده است و شما می توانید مرغوب‌ ترین آن را در هر نقطه از ایران تهیه نمایید.

قیمت خرید سیب خشک در بازار به صورت عمده نسبت به خرید نمونه بسته بندی شده آن، بسیار ارزان تر است؛ چرا که دست واسطه از معامله حذف شده و مستقیما با تولید کننده معامله انجام می دهید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید