شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راهنمای خرید سیب خشک اسلایس

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره سیب خشک اسلایسعرضه بهترین سیب خشک اسلایس در تهران

راهنمای خرید سیب خشک اسلایس به شما کمک می کند تا بتوانید محصولی مرغوب خرید کنید برای این منظور می توانید شکل ظاهری سیب خشک شده را مشاهده کنید و اگر بدون لکه و سیاهی بود آن را خرید کنید و در وهله دوم طعم آن را بچشید و در صورتی مزه ” نا ” نداشت آن را خرید کنید.

سیب خشک منبع انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر ها می باشد به همین دلیل برای حفظ سلامتی فوق العاده است و شما با مصرف آن می توانید مواد مغذی بدن خود را تامین کنید.

راهنمای خرید سیب خشک اسلایس

همه چیز درباره سیب خشک اسلایس

همه چیز درباره سیب خشک اسلایس

سیب خشک اسلایس به وسیله تمام سیب ها مانند سیب زرد و قرمز و به دو صورت بدون پوست و با پوست تولید می شود و روش خشک کردن آن بسیار راحت می باشد کافی است سیب ها را به صورت اسلایس شده خرد کنید سپس هسته های آن ها را جدا کنید و در محلولی که شامل آب، آب لیمو و آب پرتقال می شود بگذارید تا دچار تغییر رنگ نشوند و سپس روبروی نور خورشید یا داخل فر می گذارید تا خشک شوند و از مزیت های فراوان آن بهره مند شوید که ما در زیر سعی کرده ایم به برخی از آن ها اشاره کنیم:

  •  دارای ویتامین A، C و گروه های ویتامین B می باشد به همین دلیل خرید و مصرف سیب خشک باعث می تواند برای سلامتی کل بدن مفید باشد.
  • به تنظیم فشار خون کمک می کند به طوری که تحقیقات نشان می دهد بوییدن سیب خشک می تواند به کنترل فشار خون کمک فراوانی کند.
  • مشکلات پوستی مانند رنگ پریدگی، خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و… را می توان با خرید و مصرف این میوه خشک شده به راحتی درمان کرد چون منبع ویتامین A، B، ب2، مس، سلنیوم و منگنز می باشد.
  • برای سلامتی لثه ها مفید است و هنگامی که سیب خشک خورده می شود اسید های آن باعث می شود باکتری های دندان ها و لثه ها از بین برود.
  • به کاهش درد مفاصل و درمان نقرس کمک شایانی می کند علاوه بر این به دلیل داشتن فسفر برای تقویت مغز می تواند خارق العاده باشد.
  • خاصیت آرام بخشی برای بدن دارد و شما می توانید با جوشیدن سیب خشک در آب و اضافه کردن عسل به آن نوشیدنی آرام بخش برای خود تهیه کنید و همین باعث شده فروش سیب خشک شده افزایش یابد.

عرضه بهترین سیب خشک اسلایس در تهران

عرضه بهترین سیب خشک اسلایس در تهران

عرضه بهترین سیب خشک اسلایس در تهران توسط فروشندگان مجوز دار به صورت فله انجام می شود و مشتریان می توانند با اطمینان کامل از مرغوبیت و بهداشتی بودن سیب خشک شده، آن را خرید کنند. علاوه بر این عرضه این میوه خشک شده در انواع مختلفی انجام می شود که می توان گزینه های زیر را نام برد و همین باعث شده قیمت سیب خشک متفاوت می باشد.

  • سیب خشک طعم دار
  • سیب خشک اسلایس شده ای حبه ی
  • سیب خشک اسلایسی سفید و براق
  • سیب خشک اسلایس شده ارگانیک با رنگ تیره تر 
مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید