شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده میوه خشک پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان ویتامین سی موجود در میوه خشک چقدر است؟خرید میوه خشک پرتقال بسته بندی

میوه خشک یک خوراکی سالم و خوشمزه است .میوه خشک پرتقال که حاوی ویتامین cبیشتر نسبت به حالت خشک نشده است ،می توانید به صورت عمده و در بسته بندی های قابل اطمینان بخرید .ارزش غذایی پرتقال خشک شده و اثرات مفید آن بر سلامتی بدن و پوست به دلیل ویتامین c بیشتر قابل توجه است.تهیه میوه خشک بسته بندی شده همچنین می تواند تبدیل به یک عادت مثبت  جایگزین مواد غذایی مضر برای بدن فرد شود.

سفارش عمده میوه خشک پرتقال

میزان ویتامین سی موجود در میوه خشک چقدر است؟

میزان ویتامین سی موجود در میوه خشک چقدر است؟ در طی  فرآیند خشک کردن میوه، مقداری از ویتامین cآن کم میشود  اما به این معنا نیست که میوه خشک در طی خشک شدن خاصیت خود را از دست می دهد بلکه دارای خواص بسیار زیادی است.

میوه خشک دارای مقداری ویتامین cو فیبر و…می باشد .

پرتقال هم یکی از میوه های پرطرفدار است و به صورت خشک شده و بسته بندی شده ارائه می شود که در لطافت پوست ،رژیم مناسب لاغری ،کاهش.کلسترول خون موثر است .یکی دیگر از خواص پرتقال خشک شده تقویت معده می باشد.

پوست پرتقال موجود در خشک شده آن حاوی ویتامین c بیشتری در هر گرم است .

در هر 100 گرم آن 50میلی گرم ویتامین c موجود است . 

خرید میوه خشک پرتقال بسته بندی

خرید میوه خشک پرتقال بسته بندی بسیاری از افراد ذائقه ای ترش پسند دارند و همواره دوست دارند میوه های ترش و شیرین را بخورند شاید به دلایلی چون اشتغال نتوانند از میوه های تازه استفاده کنند به خاطر این که این میوه ها در هوای بیرون یخچال زود خراب می شوند .میوه تازه دارای آب فراوان است و زود فاسد می شود .برای نگه داری بلند مدت ،خشک کردن یکی از روش های رایج است . شاغلان و دانش آموزان به جای حمل میوه تازه ترجیح می دهند از میوه خشک شده استفاده کنند.خوردن میوه خشک برای داشتن یک برنامه ی غذایی سالم ضروری است .

یک میان وعده ی سالم  که ترکیبش با آجیل بسیار مغذی و خوشمزه می شود. 

خشک کردن میوه هم فرایندی زمانبر است و نیاز به رسیدگی دارد ،در بهترین حالت هم نیاز به خرید دستگاه میوه خشک کن دارد.خشک کردن پرتقال در خانه دشوار است و فوت و فن خاصی دارد که پرتقال پس از خشک شدن تلخ نشود .شما به راحتی می توانید میوه های خشک شده بسته بندی شده بهداشتی را به صورت آماده بخرید .این بسته بندی ها تضمین کننده بهداشت میوه در حمل و نقل نیاز می باشد ،علاوه بر این که میوه خشک را در مکان های عمومی به مدت زمان زیاد تری می توان نگهداری نمود.

خرید میوه خشک بسته بندی شده از تمام فروشگاه ها امکان پذیر و دردسترس است .میوه خشک یک راه سالم برای کسب کالری و انرژی  کودکان و زنان باردار می باشد .

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید