شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولیدی میوه خشک لیمو سنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص لیمو خشک سنگی برای قلبمرکز پخش میوه خشک لیمو سنگی

از آنجا که این روز ها میوه خشک طرفداران فراوانی دارد، شرکت های زیادی تاسیس شده تا بتواند جوابگوی این نیاز مردم باشد.

میوه خشک لیمو سنگی یکی از پر طرفدار ترین میوه خشک ها می باشد. این شرکت ها با تولید انبوه و عرضه مستقیم و عمده محصولات خود به بازاریان و فروشگاه داران امکان خریدی راحت را به خریداران می دهند. 

شرکت تولیدی میوه خشک لیمو سنگی

خواص لیمو خشک سنگی برای قلب

خواص لیمو خشک سنگی برای قلب

آنتی اکسیدان که در لیمو سنگی وجود دارد برای سلامت قلب مفید است. آنتی اکسیدان باعث مهار رادیکال های آزاد شده و به این ترتیب سلامت قلب را حفظ می کند.

بسیاری از‌ طبیبان طب سنتی مخلوطی از لیمو سنگی و سیر را برای باز کردن عروق قلبی به بیماران توصیه می کنند. استفاده از لیمو و عسل در آب جوش باعث بهبود سرما خوردگی و سرفه و اسهال می شود.

لیمو سنگی علاوه بر قلب برای دفع سموم بدن، درمان سرماخوردگی، کنترل فشار خون، بهبود سر درد مفید است و خاصیت ضد میکروب دارد.

در لیمو ترش بدلیل وجود ویتامین های مختلف خواص فراوانی وجود دارد و برای رفع و درمان بسیاری از بیماری ها مناسب است. باید به این نکته توجه کرد که مصرف لیمو خشک سنگی به همان میزان که میوه تازه اثر دارد تاثیر گذار است. بنابراین نباید خوردن آن فراموش شود.

مرکز پخش میوه خشک لیمو سنگی

مرکز پخش میوه خشک لیمو سنگی

شرکت های زیادی اقدام به خشک کردن بهداشتی میوه های مختلف و همچنین میوه لیمو سنگی نموده اند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بصورت مستقیم و عمده این محصول را در بسته بندی های مختلف در وزن های متفاوت خریداری کرده و با قیمتی متناسب به فروش می رسانند.

پخش میوه خشک توسط فروشگاه های مجازی این امکان را به خریداران می دهد تا در هر جای کشور امکان دسترسی به محصول مورد  نظر خود را داشته باشند و بدون اینکه زمان و هزینه اضافه پرداخت کنند پس از ثبت سفارش محصول خود در سایت های فروش این محصول را درب منزل خود تحویل می گیرند.

باید به این نکته توجه داشت که تولید میوه خشک در شرکت ها باید در کمال بهداشت انجام شود و از میوه هایی برای خشک کردن استفاده شود که سالم بوده و قابلیت ماندگاری دارد.

زمانی که از میوه خشک شده لیمو سنگی استفاده می کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که این محصول به اندازه میوه تازه لیمو خاصیت داشته و با خشک شدن هیچ کدام از خواص آن برای سلامتی از بین نمیرود و یا حتی کم هم نمی شود‌. از این محصول می توان بعنوان لیمو خشک و جایگزین مناسب لیمو عمانی در غذا ها استفاده کرد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید