شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولیدی چیپس میوه پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص پرتقال خشک برای بدنعرضه انواع چیپس میوه پرتقال

چند سالی میشود که میوه های خشک شده یا به عبارتی چیپس میوه ها رواج پیدا کرده است و در مهمانی ها و تولد ها و عید ها و حتی بدون هیچ مناسبتی در هر خانه ای راه پیدا کرده است؛ شرکت تولیدی چیپس میوه، انواع میوه ها را با بهترین دستگاه خشک میکند به طوری که خواص میوه ها از بین نرود، یکی از این میوه ها، چیپس میوه پرتقال است.

شرکت تولیدی چیپس میوه پرتقال

خواص پرتقال خشک برای بدن

خواص پرتقال خشک برای بدن از تمام میوه ها میتوان به عنوان خشک شده استفاده کرد و از میوه هایی که فقط مخصوص فصل خاصی است و برای اینکه  در فصل های دیگر سال آن را داشت و از آن استفاده کرد به تهیه چیپس میوه ها پرداختند یکی از این میوه ها، پرتقال است.

پرتقال خشک حاوی زیادی از ویتامین c است که برای رفع سرماخوردگی و رفع گلودرد مفید است و همین طور برای کسانی که دارای رژیم لاغری هستند؛ پرتقال خشک به عنوان یک تنقلات و به عنوان یک کاهش دهنده وزن محسوب میشود و برای کسانی که فشار خون بالا و کلسترول بالایی دارند خوردن پرتقال خشک توصیه میگردد.

پرتقال خشک یک تنقلات موثر و سالمی است که حتی برای رشد مو و طراوت پوست و مو نیز مورد استفاده قرار میگیرد و دارای قند طبیعی است که قند خون افراد را نیز بالا نمیبرد و باعث افزایش وزن نمیشود و رقیق کننده خون و ضد سم و نرم کننده سینه نیز محسوب میشود و برای افرادی که دچار سرطان لوزالمعده هستند و یا میخواهند جلوگیری و پیشگیری کنند میتواند از پرتقال تازه و یا خشک شده آن استفاده نمایند.

در تهیه چیپس پرتقال بسیار دقت کرده اند که در هنگام خشک شدن آن هیچ ویتامینی از دست نرود؛ بلکه با خشک شدن و چیپس شدن پرتقال باعث جمع آوری مواد معدنی و ویتامین در داخل پرتقال نیز میشود و محافظت میشود.

عرضه انواع چیپس میوه پرتقال

عرضه انواع چیپس میوه پرتقال در تهیه چیپس میوه پرتقال از دستگاه مخصوص خشک کن میوه استفاده میکنند و در هنگام خشک کردن آن زمانی که ٢۰ درصد تا به خشک کردن کامل آن باقی مانده عمل خشک کردن متوقف میشود تا خاصیت میوه حفظ شود و به عبارتی چیپس میوه حالت شکننده پیدا نکند و همین طور در خشک کردن آن، تلخی حاصل از خود پرتقال نیز برطرف میشود.

عرضه چیپس پرتقال به صورت عمده انجام میشود و شما برای خرید چیپس میوه با کیفیت و مرغوب میتوانید از همین سایت اقدام کنید.

لازم به ذکر است که چیپس پرتقال از ماندگاری بالایی برخوردار است و بدون هیچ مزه تلخی در اختیار مشتریان قرار گرفته میشود و دارای قیمت مناسبی نسبت به فروشگاه ها دیگر است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید