شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش میوه خشک شلیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع خاصیت شلیل برای سلامتی بدنبازار صادراتی میوه خشک شلیل

ایران در زمینه صادرات میوه خشک یا همان خشکبار دارای رتبه نخست در منطقه می باشد. این موضوع به دلیل آب و هوای چهار فصل و تنوع انواع میوه در ایران می باشد، از جمله این میوه ها شلیل است که به دلیل تولید بالای این میوه برای جلوگیری از فساد این میوه اقدام به فراوری و خشک کردن و تولید میوه خشک شلیل می کنند. مصرف این خشکبار موجب تامین بسیاری از ویتامین های موردنیاز بدن میشود.

شرکت پخش میوه خشک شلیل

انواع خاصیت شلیل برای سلامتی بدن

انواع خاصیت شلیل برای سلامتی بدن

به جرات می توان گفت میوه های خشک شده خاصیتی چند برابری نسبت به میوه تازه آن داشته، از جمله خاصیت های شلیل خشک شده میتوان به موارد فوق اشاره نمود : 1. بهبود گوارش افراد مبتلا به سوء هاضمه 2. درمان بیماری های پوستی 3.تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو 4. جوان سازی پوست 5. بهبود شرایط بیماری افراد مبتلا به دیابت و قند خون 6. جهت کاهش وزن افراد مبتلا به چاقی و کمک به تناسب اندام 7. برای زنان باردار و جنین آن ها بسیار مفید می باشد 8. برای کم خونی و تقویت قوای عمومی بدن بسیار مفید می باشد 9. سرشار از ویتامین c بوده و برای بهبود سرما خوردگی مناسب است 10. برای بهبود سلامت قلب و کاهش کلسترول خون کمک می کند.

11. موجب تنظیم الکترولیت های بدن می شود 12. همچنین این خشکبار سرشار از بتاکاروتن بوده و برای سلامت چشم بسیار مفید می باشد.

البته زنان باردار باید احتیاط کنند این میوه خشک شده را از جاهای مطمئن تهیه کنند زیرا ممکن است سموم و آفت کش ها به صورت کامل از آن پاک سازی نشده باشد و موجب ایجاد مشکل برای جنین و مادر باردار شود.

این میوه دارای طبع سرد و تر می باشد و باید در استفاده از میوه تازه آن احتیاط به عمل آید، ولی میوه خشک شده آن دارای طبع معتدل است.

بازار صادراتی میوه خشک شلیل

بازار صادراتی میوه خشک شلیل

در ایران صادرات شلیل خشک بسیار رواج داشته و و به دلیل تولید بالای شلیل در ایران این صادرات می تواند بسیار پرسود باشد. 

پخش میوه خشک توسط شرکت های فراوری این محصول انجام می شود. این میوه هم به صورت صنعتی و هم به صورت سنتی خشک شده و وارد بازار مصرف می شود.

کار خانه های تولید کننده این محصول بعد از بسته بندی شکیل این محصول اقدام به بازاریابی در داخل و خارج کشور نموده و از این طریق توانسته اند سود بزرگی عاید تولید کنندگان محصول تر این گیاه بکنند.

همچنین سایت www.irmivekhoshk.com نیز اقدام به فروش اینترنتی و ارسال محصول به سراسر ایران نموده. دراین فروشگاه اینترنتی انواع میوه های خشک شده به فروش می رسد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید