شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادارت میوه خشک آناناس بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا آناناس خشک شده غذای سالمی است؟فروش مستقیم میوه خشک آناناس

میوه خشک آناناس از بهترین انواع میوه خشک می باشد که سرشار از خواص خوب در رابطه با سلامت بدن می باشد. صادرات میوه خشک آناناس به شکل حبه ای که دارای بسته بندی های متنوعی می باشند از سوی شرکت های تولید کننده به سایر نقاط کشور انجام می گیرد همچنین بخشی از این تولیدات به کشورهای خارجی هم صادر می گردد.

صادارت میوه خشک آناناس بسته بندی

آیا آناناس خشک شده غذای سالمی است؟

آیا آناناس خشک شده غذای سالمی است؟ آناناس خشک شده محصولی طبیعی است که از بهترین روش ها برای تهیه آن استفاده می شود و در روند خشک شدن از افزودنی های غیرمجاز به کار نمی برند به همین جهت دارای فواید زیادی می باشد و می توان آن را به عنوان یک غذای سالم در نظر گرفت. خشک شده آناناس حاوی مواد معدنی مهمی مثل کلسیم و منگنز و پروتئین می باشد و همچنین ویتامین های اساسی که بدن به آنها نیاز زیادی دارد را مانند ویتامین های آ و ب و ث شامل می شود از این نظر اهمیت آن در حفظ سلامتی بالا است.

از جمله مزیت های خوب این میوه خشک می توان این گونه بیان کرد که: به دلیل داشتن کلسیم و منگنز در استحکام بیشتر استخوانها موثر است و از پوکی استخوان پیشگیری می کند، به دلیل داشتن ویتامین های گفته شده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با از بین بردن سلول های سرطانی از ایجاد این بیماری پیشگیری می کنند و بدن را محافظت می کنند، سرعت هضم مواد را بیشتر می کند.

حاوی پتاسیم می باشد که از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می کند، این میوه خشک دارای تاثیرات خوبی هم بر روی پوست و موی سر می باشد به گونه ای که پوست را شاداب و صاف می کند و از ریزش مو جلوگیری و باعث تقویت رشد آن می شود. با وجود این همه خواص مفید به طور قطعی می توان گفت که یک غذای سالم است.

فروش مستقیم میوه خشک آناناس

فروش مستقیم میوه خشک آناناس فروش میوه خشک آناناس به صورت مستقیم هم از طریق مراکز فروش آن در سطح بازار امکان پذیر است هم از طریق کارخانه تولید کننده که فروش از درب کارخانه با قیمتی مناسب تر انجام می گیرد زیرا در این روش هزینه های مربوط به بسته بندی و جابجایی کم می شود از طرفی چون افراد واسطه وجود ندارند لذا قیمت پایین تری خواهد داشت. فروش این محصول بیشتر به صورت بسته بندی شده است که در وزن های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها با توجه به وزن مشخص دارای یک قیمت می باشند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید