شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک انبه به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید میوه خشک انبه در دوران بارداریخرید میوه خشک انبه ارزان قیمت

صادرات میوه خشک انبه به عراق و کشور های همسایه انجام می شود. انبه خشک شده در بسته بندی های مختلف آماده فروش و عرضه به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود به سایت ما مراجعه کنید.

صادرات میوه خشک انبه به عراق

فواید میوه خشک انبه در دوران بارداری

فواید میوه خشک انبه در دوران بارداری میوه انبه یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین میوه های گرمسیری می باشد. انبه خشک شده دارای مواد معدنی و ویتامین ها است که بدن ما برای محافظت، رشد و عملکرد مناسب به آن ها نیاز دارد. انبه خشک به عنوان یک میان وعده ی بسیار مفید و سالم مصرف می گردد، همچنین می توانند به انواع سالادها و غذا ها اضافه شوند. 

مزایای میوه خشک انبه:

انبه خشک شده دارای مقادیر زیادی ویتامین A می باشد که این ویتامین برای تقویت بینایی، داشتن پوستی لطیف و درخشان و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و حیاتی است. بنابراین خوردن روزانه چند عدد انبه خشک می تواند برای تقویت و بهبود بینایی و درمان بیماری های چشمی مرتبط و همچنین اختلالات چشمی مانند گلوکوم و آب مروارید کمک کند. اگر مبتلا به بیماری های پوستی مانند آکنه، پسوریازیس، اگزما و سوختگی هستید خوردن چند عدد انبه در روز به داشتن پوستی صاف و بدون لک کمک می کند. همچنین برای جلوگیری از چین و چروک ها مناسب می باشد و به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند.

انبه خشک حاوی مقادیر زیادی فیبرهای محلول است که به هضم غذا کمک می کند و دستگاه گوارش را از باکتری ها و عوامل عفونی پاک می کند. انبه خشک همچنین به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند. اگر می خواهید رژیم بگیرید و وزن کم کنید به کاهش وزن کمک می کند. خوردن مقداری انبه خشک قبل از غذا به جذب راحت تر غذا و مواد معدنی کمک می کند.

انبه خشک شده حاوی مقادیر کافی و مناسب عناصر منگنز و مس می شود. منگنز یک ماده معدنی است که در طیف وسیعی از عملکردهای بدن مانند تشکیل بافت های بدن و استخوان، لخته شدن خون و متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات ها ضروری است. کمبود منگنز می تواند به پوکی استخوان، آرتروز، کم خونی و دیسمنوره منجر شود.

خرید میوه خشک انبه ارزان قیمت

خرید میوه خشک انبه ارزان قیمت صادرات انبه خشک به کشور های همسایه نیز انجام می شود. خرید انبه خشک هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. در صورت نیاز به کمک با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید