شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین میوه خشک خانگی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد تولید میوه خشک در خانهقیمت نهایی میوه خشک خانگی

اصفهان به خاطر شرایط اقلیمی خوب وداشتن باغات و زمینهای کشاورزی زیاد ،انواع و اقسام میوه هارا کشت می کند واین باعث شده کارخانجات بزرگ تولید کننده میوه خشک در اصفهان ایجاد شود و در کنار این کارخانجات بزرگ ، واحد های تولیدی کوچکی  نیز به صورت خانگی به تولید و عرضه میوه خشک خانگی مشغول شوند که این واحدهای تولیدی خانگی محصولات خود را بیشتر به صورت خرده و فله ای به فروش می رسانند.

میوه خشک اصفهان علاوه بر عرضه آن در سر تا سر کشور حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود .

عرضه بهترین میوه خشک خانگی در اصفهان

صفر تا صد تولید میوه خشک در خانه

صفر تا صد تولید میوه خشک در خانه در شرایط کنونی مردم به دنبال شغل هایی هستند که با کمترین امکانات بتوانند بیشترین درآمد را داشته باشند ودر این میان شغل های خانگی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و تولید میوه خشک خانگی نیز شامل آن می شود .

برای تولید میوه خشک خانگی به امکانات خیلی کمی نیاز دارد از جمله: به یک اتاق کوچک ،دو دستگاه خرد کن وخشک کن میوه و یک یخچال صندوق دار و یک دستگاه وکیوم برای بسته بندی نیاز است . برای فروش بهتر میوه های خشک خانگی ،بهتر است آن را در بسته بندی های کوچک قرار داد.

حال باید میوه های مورد نظر را با بهترین کیفیت خریداری کرد بعد آنها را تمیز شسته و گندزدایی کرد ،بعد خوب آبکشی  کرد ،بعد پوست ان را گرفته وهسته ها وقسمتهای اضافی را دور ریخته و بعد با دست یا دستگاه شروع به خرد کردن میوه ها باید کرد ودر آخر آنها را در دستگاه خشک کن ریخت تا با جریان هوا میوه ها خشک شود و برای فروش در بسته های جذاب قرار داد و با توجه به هزینه های تمام شده ،قیمت هر بسته را مشخص کرد وبسته های با کیفیت بالاتر مسلما قیمت بالاتری نیز دارند.

قیمت نهایی میوه خشک خانگی

قیمت نهایی میوه خشک خانگی عوامل زیادی در قیمت نهایی میوه خشک دخالت دارد از جمله: کیفیت میوه خشک، نوع میوه خشک ، بسته بندی یا فله ای بودن آن ، نوع بسته بندی ،حجم مواد بسته بندی شده و حتی وجود واسطه ها بین فروشنده و خریدار بر روی قیمت اثر می گذارند. قیمت میوه خشک اگر به صورت عمده از عرضه کنندگان خریداری شود در کاهش قیمت آن موثر می باشد همچنین خرید از نمایندگیهای فعال و معتبر در سرتاسر کشور نیز یکی از روش هایی است که می توان میوه خشک اصفهان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و واقعی خریداری کرد.

فروشگاه های اینترنتی نیز در صدد ارسال این محصول با قیمت و کیفیت عالی به سراسر کشور هستند که با جست و جو در اینترنت می توان انها را شناسایی و به صورت آنلاین از این فروشگاه ها خرید نمود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید