شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده سیب خشک اسلایس

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟خرید بی واسطه سیب خشک اسلایس

سیب خشک اسلایس از نمونه میوه های خشک پرطرفداری بوده که به دلیل خواص فراوان و طعم بی نظیری که داشته، افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را خواهند داشت. بنابراین به دلیل تقاضای بالای سیب خشک، تولید کنندگان اقدام به عرضه این محصول، به صورت عمده نموده اند تا در این راستا بازار عرضه و تقاضای سیب خشک اسلایس برابر گردد. و در ضمن با عرضه عمده این محصول، قیمت سیب خشک اسلایس پایین تر آمده و امکان خرید برای عموم فراهم می گردد.

عرضه عمده سیب خشک اسلایس

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟ در حقیقت سیب از دسته میوه های پرخاصیتی بوده که در تمامی فصول سال در دسترس افراد نمی باشد. در نتیجه آن را به صورت خشک تبدیل خواهند کرد.

از این رو در این بخش به روش تولید سیب خشک اسلایس خواهیم پرداخت.

در ابتدا سیب را شسته و سپس پوست و هسته آن را جدا خواهیم کرد . البته این امر سلیقه ای بوده و می توان سیب ها را با پوست خشک نمود.

پس از آن باید سیب ها را به صورت حلقه ای و یا در تکه های نازک و ضخامت های یکسان برش زد. تا فرآیند خشک شدن سیب ها به صورت یکنواخت انجام گیرد.

در ضمن برای جلوگیری از سیاه شدن سیب در زمان خشک شدن، باید آن را به مدت ده دقیقه در محلول آب و آبلیمو قرار داده و سپس آبکش نمود. و پس از آن به کمک دستمال نخی و بدون پرز، آب سیب ها به طور کامل گرفته شود.

و اما برای خشک کردن سیب، به روش خانگی می توان از سه روش خشک کردن در فر، نور آفتاب و یا دستگاه خشک کن استفاده نمود.

در تمامی روش ها نیاز است که سیب ها را به طور مرتب پشت و رو کرده تا به طور یکنواخت خشک گردند.

 برای خشک کردن در فر بعد از قرار دادن سیب ها بر روی کاغذ روغنی باید یک عدد توری سنگین بر روی آن ها قرار داده تا سیب ها در فرآیند خشک شدن جمع نگردند.

و هم چنین برای استفاده از نور آفتاب، بهتر است که در روز هایی که دمای بالای ۳۰ درجه سانتی گراد داریم، آن ها را در یک سینی فلزی و ضد زنگ پهن کرده و برای جلوگیری از نفوذ حشرات سطح آن را با توری بپوشانیم تا طی چند روز سیب ها خشک شود.

و اما برای خشک کردن در دستگاه خشک کن، باید با قرار دادن آن ها در دستگاه و تنظیم درجه دستگاه بر روی میوه سیب، عمل خشک کردن سیب انجام گیرد.

خرید بی واسطه سیب خشک اسلایس

خرید بی واسطه سیب خشک اسلایس سیب خشک که در ازای خشک کردن میوه سیب به دست می آید، از تنقلات محبوبی بوده که به عنوان میان وعده غذایی برای کودکان استفاده می گردد. هم چنین از سیب خشک اسلایس می توان در پخت انواع غذاها، دسرها و شیرینی جات هم استفاده نمود.

در نتیجه این محصول از مصرف بالایی برخوردار بوده و همواره افراد زیادی تمایل به خرید سیب خشک به صورت بی واسطه و مستقیم خواهند داشت.

و در همین راستا با خرید مستقیم این محصول، دیگر مصرف کنندگان  مجبور به پرداخت هزینه های اضافه نمی گردند. و در واقع سیب خشک اسلایس باکیفیت را با قیمت واقعی و مناسب خریداری خواهند کرد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید