شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده سیب خشک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش خشک کردن سیب چیست؟پخش سیب خشک کیلویی در بازار

عرضه عمده سیب خشک کیلویی با کیفیتی بسیار مطلوب و درجه یک صورت می گیرد. سیب خشک کیلویی بهترین طعم و رنگ و خواص را دارا می باشد زیرا با بهترین روش و استانداردترین آن تهیه و فرآوری و خشک گردیده است و خشکباری بسیار مغذی و مورد پسند است.

عرضه عمده سیب خشک کیلویی

بهترین روش خشک کردن سیب چیست؟

بهترین روش خشک کردن سیب چیست؟ بهترین روش خشک کردن سیب به روش بهداشتی آفتابی است. معمول‌ترین و  بهترین روش خشک کردن سیب استفاده از آفتاب است.این روش سالم ترین روش خشک کردن سیب است زیرا یک روش طبیعی و بدون دخالت مواد شیمیایی می باشد.بهترین روش دوم برای خشک کردن سیب استفاده از پیشرفته ترین نوع ماشین آلات کارخانه تولیدی می باشد که این روش نیز با استاندلرد بالایی صورت می گیرد و هیچ ماده شیمیایی به آن اضافه نمی گردد و سرعت خشک کردن سیب را با زمان کمتر تهیه می نماید.

در روش خشک کردن آفتابی، میوه را نصف یا خرد کرده و دانه وسط آن را با برش هلالی شکل با چاقو جدا می کنند و به مدت چند روز در فضای بیرون و در معرض نور آفتاب قرار می دهند.

برای خشک کردن سیب یک روز گرم آفتابی را که  هوا هم آفتابی و گرم باشد، انتخاب می کنند.این کار چند روز طول می کشد بنابراین لازم است که هوا برای چند روز متوالی صاف و خوب باشد.

میوه ها را روی سینی توری استیل ضدزنگ، پلاستیکی با روکش تفلون قرار می دهند و با کمی فاصله روی توری می چینید.

سینی میوه را روی دو عدد آجر قرار می دهند تا از زمین فاصله بگیرد و بر روی آن یک توری نازک می اندازند و زیر نور آفتاب قرار می دهند.قرار دادن سینی روی آجر سبب بهتر جریان یافتن هوا و سریع تر خشک کردن سیب می شود.

برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن سیب ها، در زیر سینی یک ورق آلومینیوم قرار می دهند. هوای خنک شب می تواند سیب را دوباره مرطوب کند. پس سینی را در شب در جای سرپوشیده قرار می دهند. هرروز چند بار به سیب ها سر می زنند و میوه ها چروکیده و جویدنی (ترد) را جمع آوری می کنند.

پخش سیب خشک کیلویی در بازار

پخش سیب خشک کیلویی در بازار پخش سیب خشک کیلویی در بازار با سرعت رو به رشدی در حال افزایش است. با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان و نیز فصل هایی که کودکان مدرسه و مادران باردار به این میوه خشک مغذی برای تقویت سلول های مغزی و نیز تأمین سلامت بدن و سلامت دستگاه گوارش به آن نیاز دارند افزایش می یابد، میزان عرضه و تقاضای این محصول بی نظیر نیز زیاد شده است و به علت بهداشتی بودن و طعم و رنگ و مزه دلپذیرش از تمام نقاط کشور مورد سفارش عمده و کلی قرار می گیرد.سیب خشک مرغوب با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به تمامی مشتریان عزیزمان تقدیم می شود.قیمت روز سیب خشک در این نمایندگی در مقایسه با دیگر مراکز خرید بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید