شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده میوه خشک کیوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی میوه خشک کیویتوزیع کنندگان میوه خشک کیوی

میوه خشک کیوی، از خشک کردن کیوی تازه تهیه می شود.  زمانی که میوه خشک کیوی مزه ای ترش داشته باشد طبعی سرد داراست در غیر این صورت دارای طبعی گرم می باشد. زمانی که کیوی موجود نباشد می توان از کیوی خشک استفاده کرد تا از خواص و فواید آن برای سلامتی و درمان بیماری ها بهره مند شد و به علت داشتن مواد معدنی، فیبر های رژیمی و چربی کم پر اهمیت واقع می گردد.

عرضه عمده میوه خشک کیوی

ارزش غذایی میوه خشک کیوی

ارزش غذایی میوه خشک کیوی کیوی خشک سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مناسب می باشد. ویتامین A موجود در آن برای تقویت روشنایی و بینایی چشم موثر می باشد و ویتامین E برای از بین بردن چین و چروک و همچنین باعث افزایش سلول های پوست می شود و ویتامین های C و E برای افزایش جریان گردش خون می شود که برای رشد و تقویت مو هم تاثیر دارد. یکی دیگر از خواص ویتامین c موجود در آن باعث جلوگیری و درمان سرما خوردگی می شود.

یکی از مهم ترین خاصیت کیوی خشک آنتی اکسیدان موجود در آن می باشد که با رادیکال های آزاد مبارزه و از تجمع در بدن جلوگیری می کند که برای درمان و پیشگیری از بیماری سرطان روده بزرگ موثر می باشد. برای از برطرف شدن سرفه و آسم می توان از کیوی استفاده کرد.

مصرف کیوی خشک باعث کم شدن استرس و درمان بی خوابی می باشد. میوه کیوی، ورم معده و گاز های اضافی معده را درمان می کند زیرا با مصرف آن، هضم پروتئین ها در خوراکی ها آسان می شود و به همین دلیل چیپس کیوی به همراه غذا های گوشتی مناسب می باشد. چیپس کیوی سرشار از فیبر می باشد که احساس سیری و پر بودن را در افراد ایجاد می کند و همچنین اشتها افراد به غذا را کاهش می دهد که برای لاغری و کاهش وزن مفید واقع می گردد علاوه بر این دارای چربی کم و کالری پایین نیز می باشد.

پتاسیم وجود در کیوی باعث کاهش فشار خون می شود و همین طور از قلب محافظت می کند.کیوی دارای خاصیت ضد قارچی و ضد میکروبی است که در برابر قارچ ها و باکتری ها مبارزه و مقابله می کند و باعث برطرف شدن آن ها می شود.

مصرف کیوی خشک برای افرادی که سیگاری می باشند مناسب می باشد زیرا با وارد شدن دود سیگار باعث تولید رادیکال های آزاد می شود که ویتامین های بدن را از بین می بارد با مصرف کیوی می توان مقدار از ویتامین ها را جبران کرد. استفاده از کیوی، برای بعضی از افراد آلرژی دهانی به بار می آورد.

توزیع کنندگان میوه خشک کیوی

توزیع کنندگان میوه خشک کیوی توزیع کنندگان عرضه میوه خشک، به فروشنده ها و خریداران به صورت  میوه خشک عمده بفروشند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید