شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم سیب خشک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش تولید سیب خشک در منزل چیست؟قیمت روز سیب خشک کیلویی

امروزه در ایران انواع میوه ها به دو روش خشک و تازه مورد مصرف قرار می گیرند که از جمله آن ها سیب خشک کیلویی است که در برخی از مراکز و بازارهای داخلی در کیفیت های متفاوت با ارزانترین قیمت به روش مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند.

همچنین این محصول غذایی با ارزش به دو صورت بسته بندی و فله ای در دسترس عموم قرار می گیرد که خرید آن با توجه به نظر مشتری و سلیقه آن متفاوت می باشد.

عرضه مستقیم سیب خشک کیلویی

بهترین روش تولید سیب خشک در منزل چیست؟

بهترین روش تولید سیب خشک در منزل چیست؟

در حال حاضر انواع میوه ها به دو طریق سنتی و صنعتی خشک می شوند که در روش سنتی یا در منزل ابتدا سیب  ها را شسته، سپس می گذاریم تا خوب آب به جا مانده بر روی سیب خشک شود و در این مرحله سیب ها را به صورت ورقه ورقه در آورد به طوری که یکدست و یکنواخت بوده و داخل سینی قرار داده و جلو نور خورشید قرار می دهیم تا خشک شوند همچنین هر چند روز آن ها را زیر و رو کرده تا به طور کامل خشک شوند که در پایان می توان از آن استفاده و مورد مصرف قرار داد.

همچنین سیب خشک مرغوب، دارای خواص منحصر به فرد می باشد که از انواع بهترین نوع سیب می توان به سیب قرمز اشاره نمود که باعث تجارت و سود فراوانی برای کشور شده است.

همانطور که گفتیم سیب خشک دارای خاصیت های زیادی از جمله خواص آنتی اکسیدان، غنی و سرشار از انواع ویتامین ها وپروتئین ها و نیز املاح معدنی فراوان شامل: کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، منگنز، فسفر، فیبر، و دیگر موارد می باشد که این محصول برای زیبایی پوست و مو، رشد استخوان ها، کاهش فشار خون، بیماری های قلبی عروقی، دیابت، کم خونی، تقویت سیستم عصبی و ایمنی بدن، و دیگر موارد می شود که مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است.

قیمت روز سیب خشک کیلویی

قیمت روز سیب خشک کیلویی

باید خاطر نشان کرد که یکی از محصولات پرفروش و پرخاصیت در ایران سیب خشک است که سالانه در حجم های بالا و با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود که صادرات نقش عظیمی در تولیدات بیشتر محصول، کیفیت برتر آن و نیز رقابت بین انواع برندها و شرکت های تولیدی آن داشته که از اهداف کلی صادرات به شمار می آید.

قیمت سیب خشک به صورت عمده با توجه به نوع کیفیت، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع، نوع برند و شرکت تولیدی آن، طعم، رنگ، اندازه، ارگانیک، استاندارد و بهداشتی بودن محصول، زمان و مقدار خرید در طول سال متغیر می باشد که هر چه کیفیت و بسته بندی این محصول با ارزش عالی باشد باعث رقابت در بازارهای صادراتی و نیز سبب قیمت بیشتر آن می شود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید