شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم سیب قرمز اسلایسی خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی هایی دارد؟قیمت خرید سیب قرمز اسلایسی خشک

امروزه صنعت میوه خشک در تمامی دنیا از جمله صنایع بسیار پر فروش و پر تقاضا است و باید بگوییم که تولید کنندگان برای تولید این محصولات از انواع میوه استفاده می کنند و به طور گسترده این میوه ها به صورت صنعتی تولید شده و وارد بازار های تجاری می شوند؛ سیب یکی از  نمونه میوه های خشک پر تقاضا در سطح بازار داخلی ایران است و سیب قرمز اسلایسی خشک شده همواره به صورت عمده و با قیمت ارزان آماده عرضه به مشتریان است و صادر کننده محصول با عرضه مستقیم کالا شرایط خرید اقتصادی را برای مشتریان خارجی مهیا کرده است.عرضه مستقیم سیب قرمز اسلایسی خشک

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی هایی دارد؟

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی هایی دارد؟ سیب قرمز اسلایسی خشک چه  ویژگی هایی دارد؟

این میوه به صورت صنعتی به وسیله دستگاه های پیشرفته تولید شده است و از این رو استاندارد های بهداشتی در سری تولید آن رعایت شده است و بدین شکل این میوه خشک فله ای مجوز دار بوده و به راحتی به عرضه فروش بین الملل وارد شده است.

یکی دیگر از ویژگی هایمثبت محصول، کیفیت بالای آن است و تولید کننده همواره از سیب های قرمز تازه و سالم این میوه خشک اسلایسی را به مرحله تولید وارد می کنند.
وجود محصول مذکور باعث می شود که دوست داران سیب قرمز بتوانند در هر فصلی این میوه دوست داشتنی را تهیه کرده و از طعم و خاصیت سرشار آن استفاده کنند.

قیمت خرید سیب قرمز اسلایسی خشک

قیمت خرید سیب قرمز اسلایسی خشک قیمت خرید سیب قرمز اسلایسی خشک به صورت مستقیم از سوی صنف تولید کنندگان محصول تعیین و نرخ گذاری شده است و این تولید کنندگان بزرگ با توجه به حجم تقاضا سعی کرده قیمت سیب خشک را به گونه ای تعیین کند که تمامی مشتریان از شرایط خرید محصول برخوردار شوند و از این میوه پر خاصیت و خوش طعم استفاده کنند.

انواع سیب قرمز خشک شده اسلایسی به دو شکل فله و همچنین بسته بندی شده وارد بازار های تجاری و مراکز فروش می شوند و بدین شکل به دست  مصرف کننده می رسند و گاه به صورت مستقیم به مشتریان جزء عرضه می شوند.
خدمت مشتریان که دوست دارند میوه خشک شده  نام برده شده را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند باید ذکر کنیم که بهتر است که این محصول را به صورت فله ای خریداری کنند.
نوع بسته بندی شده سیب قرمز اسلایسی خشک بیشتر به بازار های خارجی ارسال می شود و نکته قابل ذکر در این حوزه این است که در هم در روش فروش فله و هم در روش فروش بسته ای محصول، این میوه خشک دارای مجوز های لازم جهت  امر فروش داخلی و صادراتی است و  مجوز دار بودن آن تضمین کننده کیفیت و سطح بهداشت محصول است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید