شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان میوه خشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع میوه خشک صادراتیپخش میوه خشک صادراتی

میوه خشک که به چیپس میوه  شهرت دارد یکی از انواع خشکباری است که طرفداران زیادی پیدا کرده است، اگر چه از دیرباز در تابستان میوه ها را خشک کرده تا در زمستان مصرف کنند.

خشک کردن میوه در ایران سابقه طولانی دارد و به دلیل کیفیت صادرات میوه خشک افزایش یافته است. فروشندگان میوه خشک صادراتی محصولات خود را در این سایت عرضه می کنند .

فروشندگان میوه خشک صادراتی

انواع میوه خشک صادراتی

انواع میوه خشک صادراتی تهیه میوه خشک از زمان قدیم در ایران رایج لوده است. فصل تابستان میوه های بیشتری دارد. میوه هایی که سرشار از خواص برای بدن هستند. در گذشته میوه های تابستانی را خشک می کردند تا در زمستان از آنها استفاده  کنند. این میوه ها هنوز هم به روش های سنتی و صنعتی خشک می شوند و طرفداران زیادی دارند. انگور تازه تبدیل به کشمش و مویز می شود. آلو زرد، آلو بخارا می شود، لیمو ترش خشک شده و لیمو عمانی می شود و زردآلو برگه زردآلو یا قیسی می شوند. میوه های دیگر شامل توت، انجیر و آلبالو هستند. خرما هم یک نوع میوه خشک به حساب می آید که ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان خرما در جهان است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های میوه خشک کن خانگی و صنعتی بسیاری از میوه ها قابل خشک کردن هستند. برخی از میوه های خشک صادراتی تولیدی ایران عبارتند از: هندوانه، خربزه، خرمالو، کیوی، پرتقال، لیمو، سیب، توت فرنگی، هلو، شلیل.

ایران به دلیل این که تکنولوژی بالای صنعت خشک کردن میوه، علاوه بر میوه های تولید شده در کشور میوه های وارداتی و استوایی مانند موز، انبه و آناناس را نیز خشک کرده و به کشور های دیگر صادر می کند.

علاوه بر صادرات میوه های خشک، ایران از دیرباز خشکباری مانند پسته، بادام، فندق و گردو را نیز تولید و صادر می کند. پسته خشک ایرانی از پر طرفدار ترین پسته ها در کشور های دیگر است.

میوه های خشک در بسته بندی های کاملا بهداشتی و زیبا قرار می گیرند تا مطابق با سلیقه مصرف کنندگان خارجی باشد.

پخش میوه خشک صادراتی

پخش میوه خشک صادراتی این سایت مرکز پخش میوه خشک صادراتی در ایران است. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروش میوه خشک صادراتی به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال قرار گرفته و مشتریان زیادی دارد. شما می توانید سفارشات خود را با تماس تلفنی با مسئولین فروش سایت نیز ثبت کنید. سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی
مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید