شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان میوه خشک هلو ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی میوه خشک هلوخرید عمده میوه خشک هلو

میوه خشک هلو تهیه شده از میوه تازه هلو است که با انجام یک سری مراحل روی آنها به وجود می آید با توجه به روش های مختلفی که برای خشک کردن هلو استفاده می کنند کیفیت آنها یکسان نیست و ممکن است از نظر طعم و رنگ تفاوت داشته باشند. فروشندگان زیادی وجود دارند که این میوه خشک را با قیمت ارزانی به صورت عمده و جزیی به فروش می رسانند.

فروشندگان میوه خشک هلو ارزان قیمت

ارزش غذایی میوه خشک هلو

ارزش غذایی میوه خشک هلو میوه خشک هلو فقط از میوه هلو تهیه می شود و دیگر از هیچ ماده افزودنی در خشک کردن آن استفاده نمی کنند بنابراین کاملا طبیعی و سالم می باشد. این نوع از میوه خشک غنی از مواد معدنی و بسیاری از ویتامین های مختلف می باشد که بدن برای سلامت به آنها نیاز دارد اما در عوض هیچ گونه کلسترول و چربی در این میوه وجود ندارد.

خشک شده هلو کم کالری است و قند موجود در آن از نوع گلوکز و فروکتوز است که از قندهای طبیعی می باشند و موجب افزایش قند خون در افراد دیابتی نمی شوند. این محصول سرشار از مواد مفید و فیبر کافی است و یه دلیل داشتن انواع ویتامین ها در سلامت مواردی مانند: افزایش قدرت بینایی چشم، سلامت استخوانها و سلامت پوست و جلوگیری از پیری زود هنگام آن موثر است. ضد سرطان است چرا که در آن ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که به سلولهای سرطانی حمله می کنند و آنها را از بین می برند.

مصرف آن انرژی زیادی را تولید می کند که بدن به این نوع از انرژی در طول روز نیاز دارد بنابراین توصیه می شود که از استفاده شود. خاصیتی ضد ویروسی دارد و از سیستم ایمنی محافظت می کند، توانایی حافظه را برای یادگیری بهتر و بیشتر افزایش می دهد. علاوه بر موارد ذکر شده خواص فراوانی دیگری هم در اثر استفاده از هلو خشک در بدن ایجاد می شود.

خرید عمده میوه خشک هلو

خرید عمده میوه خشک هلو خرید میوه خشک هلو را می توان از مراکز خرید به دو روش مراجعه حضوری و غیر حضوری که از طریق ثبت سفارش آنلاین است انجام داد. قیمت میوه خشک هلو در خرید عمده قیمتی بسیار مناسب است که البته در برخی موارد شامل تحفیفات ویژه هم می شود. خرید عمده در دو روش بسته بندی و فله امکان پذیر است که مشتریان از هر نوعی که بخواهند می توانند در مقدار لازم خریداری کنند. با توجه به مراکز خرید زیادی که وجود دارند می توان گفت که خرید هلو خشک را می توان با صرف کمترین زمان ممکن با قیمتی مناسب انجام داد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید