شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه مرکزی میوه خشک لیمو سنگی صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت لیمو سنگی و لیمونرخ انواع میوه خشک لیمو سنگی

چند سالی می شود که متقاضی برای میوه های خشک شده در کشورمان افزایش پیدا کرده است. میوه خشک لیمو سنگی صنعتی یکی از این نمونه ها می باشد که به صورت فله و بسته بندی شده به فروش می رسد. در سال جاری تعداد فروشگاه مرکزی این نمونه ها به قدری زیاد شده است که بعضی از آنها فروش میوه خشک شده را به صورت عمده با نرخی ارزانتر افزایش داده اند.

فروشگاه مرکزی میوه خشک لیمو سنگی صنعتی

تفاوت لیمو سنگی و لیمو

تفاوت لیمو سنگی و لیمو لیمو از میوه های ترش مزه ای است که دارای دو نوع سنگی و ترش می باشد. این محصول به سبب  داشتن ویتامین های فراوان مورد توجه اکثریت مردم واقع شده است. شاید نام لیموی سنگی را شنیده باشید و آن را با لیمو اشتباه گرفته باشید. با این تفاسیر که این دو میوه با توجه به داشتن شباهت های بسیار زیاد با هم متفاوت هستند. حال شاید برای شما این سوال پیش آمده که تفاوت این دو نمونه چیست؟ به همین منظور برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این دو محصول و پاسخ به سوالات بسیاری از عزیزان در زیر به تعدادی از تفاوت های آن اشاره می کنیم:

  • لیمو سنگی میوه ای زرد رنگ با شکلی بیضی می باشد که به نسبت لیموهای ترش درشت تر است. همچنین میوه لیمو دارای رنگی سبز با شکلی گرد و کوچک می باشد.
  • طعم نمونه های سنگی شیرین تر از لیموهای دیگر می باشد. زیرا قند موجود در این محصول زیادتر از سایر اقلام دیگر است.
  • لیمو به نسبت لیموی سنگی دارای کربوهیدرات بالاتر اما پروتئین بسیار کمتری می باشد.
  • از نوع سنگی این میوه بیشتر برای غذاهایی با طعم تند و نمکی استفاده می شود در حالی که از لیمو به سبب داشتن طعمی ترش برای تولید انواع نوشیدنی ها استفاده کرد.

نرخ انواع میوه خشک لیمو سنگی

نرخ انواع میوه خشک لیمو سنگی قیمت میوه خشک لیمو سنگی در بازار داخلی ایران بسته به عوامل بسیار زیادی که بر روی قیمت گذاری این ملزومات تاثیرگذار هستند، متفاوت می باشد. به همین دلیل نمی توان به طور دقیق و مشخص لیست قیمت ثابت شده ای را برای تمامی این اقلام در نظر گرفت. در سالهای اخیر با بیشتر شدن میزان تولید و عرضه این اجناس در سطح کشور نرخ روز انواع این نمونه ها کاهش پیدا کرده است. این امر موجب شده تا تمامی قشرهای جامعه قادر به خریدن این محصولات شوند.

هر ساله شرکت کل بازرگانی کشور قیمت تمامی این خوراکی ها را بر اساس درجه کیفی آنها مشخص کرده و به تمامی مراکز فروش در اقصی نقاط ایران ارائه می نماید. این موضوع موجب یکنواخت شدن نرخ آنها خواهد شد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید