شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سیب خشک بدون پوست به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحاتی پییرامون سیب خشک بدون پوستقیمت روز سیب خشک بدون پوست

سیب خشک بدون پوست یکی از نرم ترین و خوشمزه ترین انواع میوه خشک است که فروش آن به صورت فله و به قیمت کارخانه انجام می شود. سیب خشک دارای خواص بسیاری برای بدن است و نسب به سیب تازه شیرین تر است. بنابر این به افرادی که دچار افت قند خون می شوند توصیه می شود از سیب خشک به عنوان میان وعده استفاده کنند.

فروش سیب خشک بدون پوست به قیمت کارخانه

توضیحاتی پییرامون سیب خشک بدون پوست

توضیحاتی پییرامون سیب خشک بدون پوست همان طور که می دانید سیب تازه در تمام فصول سال وجود ندارد و بهترین جایگزین برای آن سیب خشک است. سیب خشک‌در دو نوع با پوست و بدون پوست عرضه می شود. نوع بدون پوست آن از قیمت بالا تری نسبت به نوع با پوست دارد اما همچنان سیب خشک بدون پوست طرفداران و در نتیجه فروش بیشتری دارد.

یکی از مزیت های سیب خشک، تهیه راحت آن نسبت به سایر میوه های خشک است. می توانید آن را در آفتاب، درون میوه خشک کن ها و یا فر خشک کنید.

برخی از خواص سیب خشک عبارتند از:

  • پیشگیری از یبوست: یبوست یکی از بیماری های گوارشی است که افراد به وفور گرفتار آن می شود. یکی از خواص درمانی سیب خشک افزایش حرکات دودی روده است که سبب نرم تر شدن مدفوع و پیشگیری از یبوست می شود.
  • غنی از ویتامین B: یکی از ویتامین هایی که کارکرد مغز را افزایش می دهد ویتامین های خانواده B است. این ویتامین هم چنین در خون سازی، تعادل هورمون ها و سوخت و یاز انرژی ها موثر است.
  • حاوی انواع آنتی اکسیدان ها: آنتی اکسیدان ها مواد مضر موجود در بدن از قبیل رادیکال های آزاد را از بین می برند. و بدین ترتیب از رشد سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند. به علاوه سیستم ایمنی را تقویتمی کنند.
  • افزایش جذب مواد معدنی از قبیل آهن و کلسیم: آهن یکی از مواد معدنی ضروری در خون سازی می باشد و در صورت کمبود آهن و یا کمبود جذب آن فرد دچار آنمی فقر آهن می گردد. کلسیم نیز یکی دیگر از مواد معدنی است که سیب خشک جذب آن را افزایش می دهد. کمبود کلسیم باعث افزایش احتمال بروز پوکی استخوان است. 

قیمت روز سیب خشک بدون پوست

قیمت روز سیب خشک بدون پوست قیمت روز سیب خشک به عواملی از قبیل با پوست یا بدون پوست بودن، روش خشک شدن آن، داشتن مجوز در تولید و …بستگی دارد.

فروش سیب خشک بدون پوست به قیمت کارخانه در سراسر کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. همان طور که ذکر شد سیب خشک دارای خواص زیادی است و در صورتی که سیب خشک ارزان قیمت به بازار عرضه شود فروش آن نیز افزایش می یابد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید