شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده میوه خشک پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی خاصیت های درمانی میوه خشک پرتقالشرکت تولیدی میوه خشک پرتقال

میوه خشک پرتقال و آن هم پرتقال درجه یک یکی از انواع محصولات خوراکی و میوه ها می باشند که آن ها را با روش های گوناگونی همچون روش های سنتی و صنعتی خشک و به فروش می رسانند این پرتقال ها توسط شرکت های تولیدی به صورت عمده خشک و به فروش می روند.

فروش عمده میوه خشک پرتقال

معرفی خاصیت های درمانی میوه خشک پرتقال

معرفی خاصیت های درمانی میوه خشک پرتقال

پرتقال بسیار مقوی و تقویت کننده معده و قلب و مفید برای سلامتی پوست و افزایش دهنده ویتامین سی در بدن می باشند که میتواند یک جایگزین مناسب به جای مصرف قرص های غیر مفید و شیمیایی باشد و خشک کردن این میوه میتواند در تمام فصل هایی که این میوه در دسترس نیست مورد استفاده قرار دهید.

رقیق کننده خون است و به همین علت بهترین راه برای از بین بردن جوش صورت میتوانید استفاده کنید و پرتقال ضد آسم و ادرار آور و نرم کننده سینه و ضد استفراغ هستند.پرتقال ضد سرطان و انواع بیماری ها هست و ویتامین های کافی بدن را تامین میکند تا سلامتی را برای شما به وجود بیاورد و از هرگونه بیماری دور شوید و نخواهید به قرص ها روی بیاورید.

همچنین حاوی آنتی اکسیدان های گوناگون می باشد به نام فلاونید ها مانند آنتی اکسیدان های موجود در گریپ فروت و غیره و پوست خشک شده مرکبات را وارد رژیم غذایی تان کنید و مقدار های زیادی از ویتامین سی مورد نیاز را تامین نمایید و برای همین استفاده از پوست خشک شده مرکبات در آشپزی مفید است. میتوانید این میوه را خودتان به صورت سنتی هم خشک کنید و برای مصارف خود به کار ببرید که از تمیزی آن نیز اطمینان دارید.

شرکت تولیدی میوه خشک پرتقال

شرکت تولیدی میوه خشک پرتقال مرکز خرید پرتقال خشک  کارخانه های تولید کننده است که به صورت های گوناگونی در اختیار فروشنده ها و مغازه داران و نمایندگی ها قرار می دهند و تولیدی پرتقال خشک هم بیشتر در مناطق شمالی و دزفول می باشد.

این میوه های خشک در در انواع بسته بندی ها جعبه ایی و کارتون و پلاستیکی قرار می دهند و با نوشتن مشخصات و اندازه هایشان در سایت های اینترنتی خود قرار می دهند تا یک نوع مشاوره قبل فروش را به مشتریان بدهند و مشتری ها آن ها را به صورت غیر حضوری از تمام نقاط ایران خریداری کنند.

کسانی هم که دسترسی دارند آن ها را از باغ ها و فروشگاه ها و مغازه ها خریداری میکنند و برخی خود میوه را خریداری و به صورت های طبیعی و سنتی با کمک آفتاب خشک میکنند و آن را برای فصل های دیگر نگهداری میکنند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید