شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سیب خشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های سیب خشک صادراتی چیست؟خرید سیب خشک صادراتی با کمترین قیمت

فروش مستقیم سیب خشک صادراتی با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب به تمام نقاط کشور صورت می گیرد.سیب خشک در حفظ و شادابی پوست بسیار مؤثر است.

از آنجایی که فیبر باعث می‌شود بعد از وعده غذایی احساس سیری کنید، سیب خشک شده می‌تواند یک وعده سیر‌کننده عالی باشد.

فروش مستقیم سیب خشک صادراتی

ویژگی های سیب خشک صادراتی چیست؟

ویژگی های سیب خشک صادراتی چیست؟ ویژگی های سیب خشک صادراتی بسیار ویژه و تک می باشد و این نوع از سیب خشک بسیار خوشمزه و خوش طعم و رنگ بوده و مزه ترش و شیرین یا ملس دارد، بسیار ترد و خوش طعم است و به صورت دایره ای شکل که وسط آن خالی است با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا خشک گردیده است.

سیب های خشک صادراتی از میوه هایی دارای پوستی صاف، روشن و با رنگی شفاف تهیه شده اند این سیب ها سفت و بدون لکه می باشند سیب صادراتی خشک شده و اسلایس شده  هستند. عطر سیب خشک  صادراتی  هم به عنوان یکی از پارامتر های مهم در تعیین کیفیت آن به شمار می رود.

زمان چیده شدن سیب درختی جهت خشک کردن  از پارامتر های مهم در تعیین کیفیت سیب صادراتی به شمار می رود.مشخصات کلی که فروش سیب خشک صادراتی را میسر می سازد زیبایی، داشتن پوستی سفت و بدون لک و همچنین عطر خوش و طعم بی نظیر است و این محصول که حاصل دست باغداران و کشاورزان ایرانی است با دارا بودن این خصوصیات حرف اول را در میادین و بازار های میوه جات خشک جهانی می زند.

کیفیت سیب خشک صادراتی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و خیال متقاضیان این محصول از بابت کیفیت، ظاهر و قیمت مناسب آن کاملا راحت است. میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای رفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد.

خرید سیب خشک صادراتی با کمترین قیمت

خرید سیب خشک صادراتی با کمترین قیمت خرید سیب خشک اصل و صادراتی با کمترین قیمت و برترین کیفیت صورت می گیرد.مرکز پخش انواع سیب خشک صادراتی  را در نهایت تازگی به مشتریان عرضه می کند.این محصولات  با نازلترین قیمت به فروش رسیده و محصولی بی نظیر و شایسته و بسیار مرغوب را به تمامی مشتریان عرضه می کند.خرید میوه خشک در تمام نقاط کشور با سفارش قبلی امکان پذیر می باشد.

این محصول در اندازه های مختلف و در بسته بندی های استاندارد و همچنین به صورت کیلویی و فله نیز با قیمت بسیار مناسب و نرخ روز به فروش می رسد.  این میوه های خشک  مرغوب از نهایی ترین درجه کیفیت کود و بذر و مواد اولیه و با بکارگیری از استانداردترین شیوه های کاشت و مراقبت و  خشک شدن تحت نظر مهندسین صنایع کشاورزی با نشان سلامت و سیب بهداشت تهیه و تولید شده است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید