شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش میوه خشک سیب ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد معدنی موجود در سیب خشکقیمت عمده میوه خشک سیب ایرانی

فروش میوه ‌خشک سیب با قیمتی فوق العاده استثنایی و ارزان در بسته بندی های مختلف و شکیل به تمام نقاط کشور انجام می شود. هم امکان خرید حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما برای راحتی کار شما مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

فروش میوه خشک سیب ارزان

مواد معدنی موجود در سیب خشک

مواد معدنی موجود در سیب خشک خشک کردن میوه یکی از راه های بسیار مناسب جهت نگهداری طولانی مدت تر میوه ها بوده و نیز راهی آسان و راحت برای رسیدن به میزان توصیه شده مصرف روزانه میوه ها هستند. سیب خشک نیز از جمله میوه های خشک شده ی محبوبی است که طرفدارن زیادی به خصوص در میان کودکان داشته و می توانید هر روز آن ها را میل کنید.

سیب خشک شده دارای یک رنگ قهوه ای روشن بوده و به صورت قطعه قطعه شده و برش های نازک هستند. سیب خشک هم به صورت تجاری و به وسیله ی دستگاه های بزرگ میوه خشک کن صنعتی تولید می شود و هم می توانید در خانه و با استفاده از نور مستقیم آفتاب آن را به صورت خانگی و سنتی تهیه کنید. سیب خشک دارای یک طعم عالی و شیرین است و می توانید آن را به عنوان یک میان وعده پر خاصیت به عنوان جایگزینی برای سیب تازه در نظر بگیرید.

مزایای فوق العاده سیب خشک:

سیب خشک مقادیر زیادی فیبر محلول غذایی دارد که برای تامین فیبر مورد نیاز روزانه شما کافی است. فیبر به دفع سموم و باکتری های مضر از روده کمک کرده و سبب عملکرد هرچه بهتر دستگاه گوارش می گردد. فیبر همچنین در برطرف کردن مشکل یبوست بسیار کاربردی می باشد.

سیب خشک یک منبع غنی از آنتی اکسیدان می باشد که در واقع آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که سبب جلوگیری از آسیب سلول توسط رادیکال های آزاد می شوند.

سیب خشک حاوی مقادیر زیادی از دو نوع ویتامین B ضروری (یعنی ویتامین B5 و B6) است که سوخت و ساز انرژی سلول و بافت را بهبود داده و تعادل هورمونی را بهبود می بخشد و مغز را تغذیه می کند.

قیمت عمده میوه خشک سیب ایرانی

قیمت عمده میوه خشک سیب ایرانی فروش سیب خشک با قیمت عمده به تمام نقاط کشور انجام می شود. میوه خشک عمده با کیفیتی فوق العاده در بسته بندی های با وزن مختلف آماده فروش و عرضه می باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید. در صورت نیاز به کمک می توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید