شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت توزیع چیپس میوه آناناس بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص میوه خشک آناناس برای بدنتولیدی چیپس میوه آناناس بسته بندی

قیمت توزیع چیپس میوه آناناس بسته بندی در مرکز پخش مستقیم مناسب تر از مراکز پخش با واسطه است. چیپس آناناس از جمله میوه‌های خشک شده ای است که به دلیل خواص متعدد، برای کودکان در سن رشد و همچنین افراد سالمند بسیار مفید است. عرضه این محصول توسط مراکز فروش مستقیم، با کیفیت بالا و قیمت ارزان و اقتصادی صورت می پذیرد.

قیمت توزیع چیپس میوه آناناس بسته بندی

خواص میوه خشک آناناس برای بدن

خواص میوه خشک آناناس برای بدن

آناناس حاوی درصد بالایی از ویتامین C و ویتامین A، کلسیم و آهن است. همچنین مواد معدنی مهمی مانند تیامین، اسیدفولیک، منیزیم، منگنز و پتاسیم و آنتی اکسیدان ها  در چیپس آناناس وجود دارد.

این محصول به دلیل داشتن مواد معدنی و ویتامین های متعدد به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و به این ترتیب از بروز مشکلاتی مانند سرماخوردگی و همچنین مشکلات قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مهم ترین خواص آناناس به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها جلوگیری از بروز انواع مختلف سرطان است. در افراد مبتلا به فشار خون مصرف ورق های خشک شده آناناس به عنوان میان وعده، می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

از دیگر مهم‌ترین مواردی که به عنوان فواید آناناس شناخته می‌شود درمان مشکلات پوست و مو است. آناناس به دلیل داشتن ویتامین‌های a و b به رشد ناخن‌ها و مو کمک می‌کند و همچنین از بروز مشکلاتی مانند آکنه و جوش جلوگیری به عمل می آورد. 

تولیدی چیپس میوه آناناس بسته بندی

تولیدی چیپس میوه آناناس بسته بندی

مراکز متعددی در سطح جهان تولید انواع مختلف چیپس میوه و میوه خشک شده آناناس را انجام می‌دهند. مرکز تولید چیپس میوه بسته‌بندی شده در کشور ما با استفاده از تجهیزات به‌روز صنعتی در حوزه تولید انواع مختلف چیپس میوه مانند دستگاه های خشک کن صنعتی، این محصول را با کیفیت بالا تولید می نماید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در ماندگاری و عدم افت کیفیت موثر است بسته بندی حرفه ای و اصولی است. شرکت های تولید کننده انواع مختلف میوه های خشک شده و چیپس میوه بسته بندی، در کشور ما همگام با تکنولوژی روز جهانی در این حوزه با استفاده از دستگاه های بسته بندی مدرن و تمام اتوماتیک انواع چیپس میوه را بسته‌بندی و راهی بازارهای مصرفی می نمایند.

محصولات تولید شده توسط مراکز معتبر داخلی همگام با فناوری روز دنیا در این حوزه تولید می‌شوند و قابل رقابت با نمونه های وارداتی و خارجی هستند. برای رسیدن به کیفیت بالا علاوه بر استفاده از میوه مرغوب، لازم است مراحل تهیه میوه خشک به صورت کاملاً حرفه‌ای و با رعایت تمامی جوانب بهداشتی صورت پذیرد. این موارد در مراکز تولید کشور ما به نحو احسن انجام می پذیرد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید