شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید میوه خشک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ۵ میوه خشک سرشار از پروتئینتولید کنندگان میوه خشک عمده مخلوط

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به خوردن چیپس سیب زمینی علاقه دارند، باید خبر خوشی به شما بدهم. شما دیگر مجبور نیستید که فقط همین نوع چیپس را میل کنید.

چرا که انواع و اقسام چیپس میوه یا میوه خشک شده در بازار وجود دارد که می توانید از خوردن آنها لذت ببرید و انرژی زیادی هم کسب کنید. بسیاری از مراکز خرید آجیل و خشکبار در سطح کشور، میوه خشک عمده را با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

قیمت خرید میوه خشک عمده

معرفی ۵ میوه خشک سرشار از پروتئین

معرفی 5 میوه خشک سرشار از پروتئین یکی از سالم ترین و مقوی ترین خوراکی هایی که می توانید در طی روز میل کنید و یا برای فرزندان خود تهیه نمایید، انواع و اقسام میوه های خشک شده هستند که در بازار آن ها را به نام چیپس میوه هم می شناسند. این محصولات به صورت جداگانه و یا مخلوط شده، در بسته بندی های متنوع وجود دارند که شما می توانید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ما در اینجا ۵ نوع میوه خشک سرشار از پروتئین را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

اولین میوه ای که حتما همه شما آن را به خوبی می شناسید میوه خوش طعم و دوست داشتنی انجیر است. این میوه تابستانی منبع غنی پروتئین بوده و سرشار از انرژی است.

سیب و گلابی هم میوه های دیگری هستند که در ترکیبات خود مقدار قابل توجهی پروتئین دارند. حال نوبت به کشمش معروف می رسد. محصولی که از انگور حاصل می شود و بهترین ماده غذایی برای سلامتی انسان است.

در نهایت باید به زردآلو و آلوی سیاه اشاره کنم. این دو میوه نیز علاوه بر املاح معدنی و آهن، دارای پروتئین و انرژی بسیار زیادی هستند، که خوردن آن ها می تواند شما را چند ساعت سرحال نگه دارد.

تولید کنندگان میوه خشک عمده مخلوط

تولید کنندگان میوه خشک عمده مخلوط تولید کنندگان فراورده های غذایی مختلف، برای حفظ سلامت جامعه اقدام به تولید کردن انواع میوه خشک مخلوط کردند. این محصول که از میوه های مختلف تهیه می شود، یک خوراکی کاملا سالم و طبیعی بوده و سرشار از ویتامین های مختلف می باشد.

کودکان و نوجوانان که در سنین رشد هستند، می توانند با خوردن میوه خشک شده انرژی مورد نیاز بدنشان را تامین نمایند. این محصولات به رشد بهتر و استحکام استخوان ها نیز کمک می نمایند. به علاوه چون فاقد قند و شکر سفید هستند، هیچ ضرری برای افراد مسن نیز ندارند.

خرید میوه خشک به صورت فله ای، از مراکز عمده فروشی آجیل و خشکبار در سطح کشور، با قیمت به صرفه تری نسبت به بازار انجام می شود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید