شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز سیب زرد خشک با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب زردخشک با پوست چه فوایدی دارد؟سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟

قیمت روز سیب زردخشک با پوست با توجه به نرخ تولید تا مصرف محصول زیر نظر متخصصین این عرصه انجام می گیرد. عوامل دیگری از جمله کیفیت، نوع برند و بسته بندی محصول، شرکت تولیدی و تاریخ تولید و انقضای آن بر روی میزان قیمت گذاری آن تاثیر پذار می باشد. این محصول بیشتر به عنوان تنقلات یا چیپس ارگانیک به فروش می رسد.

قیمت روز سیب زرد خشک با پوست

سیب زردخشک با پوست چه فوایدی دارد؟

سیب زردخشک با پوست چه فوایدی دارد؟

سیب خشک حاوی دو ویتامین B ضروری است که سوخت و ساز انرژی را بهبود می بخشد، تعادل هورمونی را بهبود می بخشد و مغز را تغذیه می کند. آنها اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) و پیریدوکسین (ویتامین B6) هستند.

سیب خشک منبعی غنی از آنتی اکسیدان و پلی فنول می باشد از انواع سرطان ها جلوگیری کرده است سیب خشک مملو از پتاسیم و منیزیم می باشد به دلیل داشتن آهن و مواد معدنی برای کم خونی و بیماری های خونی بسیار مفید بوده است و همچنین غنی از سدیم، مس، سلنیوم و منگنز می باشد به تقریت سیستم ایمنی بدن انواع بیماری ها مفید است. 

سیب غنی از فنل است و باعث مبارزه با سرطان پروستات می شود. همچنین حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان، کوئرستین، کاتچین و اسیدهای کلروژنیک می باشد که بروز انواع بیماری و کلسترول بد جلوگیری کرده و برای سلامت قلب مفید است. این محصول  غنی از فیبر بوده و برای درمان یبوست و بواسیر مفید است این محصول در سیستم سم زدایی بدن نقش مهمی ایفا می کند و باعث تقویت لورالمعده و سیستم گوارش می شود.

این محصول به دلیل داشتن مقادیر زیادی از ویتامین A و C و آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم می باشد که برای درمان بیماری های پوستی و لک ها صورت بسیار مفید است و همچنین غنی از ویتامین C بوده برای سرما خوردگی و بیماری های عفونی مفید بوده است.

سیب خشک باعث بهبود حافظه می شود. بنابراین، برای کسانی که کارهای فکری انجام می دهند، مفید است. به طور کلی سیب به دلیل فسفر موجود در بدن، اعصاب و حافظه را تقویت می کند.

سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟

سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟ سیب زردخشک با پوست از مرکز اصلی آن به صورت مستقیم خریداری کنید زیرا قیمت آن بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد. در حال حاضر یکی از دغدغه های تاجران و فعالان حوزه میوه خشک خرید سیب خشک به صورت عمده می باشد. سیب خشک درجه یک از نظر کیفیت، طعم و ماندگاری به عنوان بهترین میوه خشک می باشد.

شرکت های صنعتی فعال در حوزه میوه خشک همواه انواع سیب خشک را در درجه کیفی مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. برای انتخاب سیب خشک باید مشخصه های کیفی محصول را انتخاب و بررسی نمود. شرکت صنعتی ما از جمله شرکت های فعال در حوزه تولید سیب خشک درجه یک شناخته شده است. سیب خشک مرغوب و درجه یک توسط شرکت ما با جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات تولید می شود. از این طریق می توانید اقدام به تولید سیب خشک با کمترین قیمت بازار کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید