شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز میوه خشک خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانهشرکت عرضه میوه خشک خانگی فله

میوه خشک یکی از تنقلاتی است که این روزها جای خود را در خانه ها باز کرده و به جای تنقلات ناسالم و میان وعده مصرف می شود. میوه های خشک انواع مختلفی دارند و چند سالی است که در پذیرایی مهمانی ها بخصوص مهمانی های سال نو نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید میوه خشک خانگی با کیفیت را دارید، در این سایت می توانید از قیمت روز آن مطلع شوید.

قیمت روز میوه خشک خانگی

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانه

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانه

خشک کردن میوه ها به گذشته های دور برمی گردد. زمانی که مردم میوه هایی همچون انگور، توت، انجیر و زردآلو که میوه های تابستانی بودند را خشک می کردند تا در زمستان مصرف کرده و از خواص آن ها بهره مند شوند. برای خشک کردن میوه در منزل عمدتا از دو روش استفاده می شود. 

در روش اول که معمولی ترین و قدیمی ترین روش است از آفتاب استفاده می شود. در این روش میوه های شسته و تکه تکه شده را درون سینی استیل یا پلاستیکی در کنار هم بچینید و سینی را در یک روز آفتی زیر نور خورشید قرار دهید.روی سینی را با توری نازک بپوشانید. برای سریع تر خشک شدن میوه ها می توانید زیر میوه ها ورق آلومینیومی بگزارید یا سینی را روی آجر قرار دهید تا هوا از زیر سینی نیز عبور کرده و میوه ها از زیر هم خشک شوند‌. 

این فرآیند چند روز طول می کشد و هوا باید آفتابی و گرم باشد که میوه ها زودتر خشک شوند. در این فاصله هر چند روز میوه ها را بررسی کرده و میوه های خشک شده را جمع آوری کنید.

روش دوم استفاده از دستگاه میوه خشک کن است. عملکرد این دستگاه به لین گونه است که آب میوه توسط المنت برقی موجود در دستگاه و گردش هوا در آن،  خیلی آرام و آهسته تبخیر می شود.

در این روش میوه ها را در دستگاه می چینید و تنظیمات را بر روی قسمت خشک کردن میوه ها و یا حرارت ۵۷ درجه سانتی گراد قرار می دهید. برای خشک شدن میوه ها یک تا دو روز زمان نیاز است چرا که میوه هایی که ضخامت بیشتری دارند، دیرتر خشک می شوند. بعد از یک روز به طور مرتب میوه ها را چک کنید و میوه هایی که خشک و ترد شده اند را جدا کنید تا سفت نشوند.

میوه های خشک شده را در ظرف درب بسته ریخته و دور از نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

شرکت عرضه میوه خشک خانگی فله

شرکت عرضه میوه خشک خانگی فله

شرکت های عرضه میوه خشک خانگی فله محصولات خود را در این سایت در دسترس عموم قرار داده اند.شما می توانید با استفاده از اطلاعات موجود در کنار عکس هر محصول، از قیمت میوه خشک و شرایط خرید آن ها آگاه شوید. سفارشات شما به صورت آنلاین و تلفنی قابل ثبت هستند‌ . سفارش شما از بهترین انواع میوه خشک فله بدون افزودنی تهیه شده و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید